Gå til innhold

Utålmodighetsboka!

Zia

Anbefalte innlegg

Gjest Smaragd

Å Ziamor, jeg håper så inderlig at du får noen glade svar på timen din neste uke!

Håper det er bare en bagatell, og at en aldri så liten pergokur eller noe får syklusen din på rett kjøl kjapt som fy!

*ønsker meg at Zia blir bortimot terminbuddy med meg*

Ha en riktig god helg Zia! :klemmer:

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror jeg ikke har strødd etter meg her på lenge....uansett om tanta ikke har vært på besøk så betyr det ikke at vi ikke kan håpe...sålenge dere kjører på litt :sengekos: såklart ;)

Babystøv :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir veldig spennende hva gynekologen sier. Hva er den magiske datoen? Du burde lage deg en ticker som teller ned

Tror det kan ta tid med meg og siden jeg har så laaange sykluser, så du skal ikke se bort ifra at vi blir gravide samtidig til tross for at du kanskje må få hjelp. Hadde vært gøy

Det er mandag 26. april som er den magiske datoen. Ticker hadde vært noe ja, men virker kanskje LITT prøve-zilla? :roll:

:fnise:

Håper for din del at du slår meg, men ting tar tid med lange sykluser dessverre :filer:

:overrasket: Herlighet, jeg trodde vi måtte vente lenge. Var hos legen i juni, fikk time hos gyn. i september, men da var det jo tross alt fellesferie i mellom. 31. august, ja..

Tusen takk!

Alt føles lenge uansett når man er så ivrig, og det er jo kjedelig å vite at du skal vente til helt over sommeren da, så skjønner deg godt :klemmer:

Men så har det ordnet seg for deg og da :strix:

Et halvt års ventetid :hakeslepp: Det var inderlig godt at du fikk time hos en annen! Og nå er det ikke lenge igjen heller

:hoppe:

Er jo helt sinnsykt med såå lang ventetid!!

Jammen godt du har bestilt hos en annen! :)

Håper virkelig at de finner ut av hva som har skjedd, slik at det blir en spire på dere snart også :)

Håper å få med meg noe av etterslepen fra desemberbølgen :jepp:

Bare innom med en onsdags :klem:;)

Dine! :klemmer: (Ikke vant med at du er tilbake enda, så du settes ekstra stor pris på :fnise:)

Innom med en tordags :klem:

Så godt å vite at du har fått time et annet sted. Jeg lå også ann til å måtte vente til august, hadde jeg ikke bedt om et annet sykehus. Håper dere får noen svar!

Ja, det er nesten umenneskelig disse ventetidene altså :snurt:

Utrolig hva det gjør med psyken til folk :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å Ziamor, jeg håper så inderlig at du får noen glade svar på timen din neste uke!

Håper det er bare en bagatell, og at en aldri så liten pergokur eller noe får syklusen din på rett kjøl kjapt som fy!

*ønsker meg at Zia blir bortimot terminbuddy med meg*

Ha en riktig god helg Zia! :klemmer:

:klemmer:

Heldiggrisen!

Satser på at det er noe som er forholdsvis enkelt å fikse - en pergokur a la Iril hadde vært noe :fnise:

Tror jeg ikke har strødd etter meg her på lenge....uansett om tanta ikke har vært på besøk så betyr det ikke at vi ikke kan håpe...sålenge dere kjører på litt :sengekos: såklart ;)

Babystøv :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

:hoppe: :hoppe: :hoppe:

BABYSTØV!!! :strix:

*bader, ruller rundt i, og fråtser hemningsløst!*

Da er det bare et par timer igjen før det er helg jenter!

Gleder meg enormt!

I morgen skal kanskje jeg og mannen kikke litt på ringer igjen - forhåpentligvis finner vi ut av det.

Jeg har egentlig sett meg ut en ring, men den blir dobbelt så dyr som det vi hadde tenkt.

Men den er jo så fiiiin :sjenert:

Og i tillegg overskred jeg feriebudsjettet tidligere i uken da jeg bestilte et litt for dyrt hotell :fnise:

Vi har fint råd til både ring og hotell, det er bare mannen som ønsker å bruke pengene på andre ting, så vi har blitt enige om rammene for bryllup og ferietur som et slags kompromiss på midten - han vil bruke mindre, jeg mere :lur:

Det ironiske i det hele er at jeg egentlig er den gjerrige av oss sånn til vanlig :ler:

Men altså, kryss fingrene for gjennomslag på ringene da :ler:

:vinke:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at dere finner ut av det!

Såå koselig å høre om bryllupsplanene deres altså :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*krysser fingrene*

Hvordan ser ringen ut?

Neida, ticker i ikke prøverzilla :ironi::ler: Men hadde i grunn bare vært gøy

Hadde du noen symptomer da du oversteg ikm? Men få eggløsninger så setter man ihvertfall pris på de man har :klaske::fnise: (som svar på det du skrev til meg altså ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det i uka som kommer du har gynekologtime?

Gøy å høre om bryllupsplaner ja! Håper du får den ringen du vil ha :)

GOD HELG!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med ringjakt.

Her var det mannen som kjøpte ringer noen uker før han fridde. Så bare noen dager før, dro han meg med inn i en butikk fordi nå skulle vi se på ringer. Han sa ingenting, og jeg ble litt usikker, men pekte på et par jeg likte og sa at de var fine. Det jeg ikke visste da, var at de var helt lik til de han allerede hadde kjøpt :rødme:

Men etter et år med bedre kosthold og fornuftig trening, er begges ringer altfor store, så vi lurer på å kjøpe nye. Har mønster på ringene, så det er ikke så lett å lade de mindre. Har sett på tungsten ringer. Tungsten er et metall som er mye hardere enn gull og holder seg derfor fine mye lenger. (Etter bare 6 år, er ringene våre nå gangske oppskrapt...)

Se på dennesiden. Ufordelen er at de må bestilles via nett fra utlandet...

26. april skal være en bra dag for oss begge, Zia! Du til utredning og jeg på UL. Bare 9 dager til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd

Lokker på tanta til Zia med litt BABYSTØV!!!!!!

:strix:.:strix:.:strix: .......... :strix: ............... :strix:

........... :strix: ..................... :strix: ........ :strix: .... :strix:

...... :strix: ......................... :strix:........ :strix: :strix: :strix:

:strix: . :strix: . :strix: ...... :strix: .... :strix: ................ :strix:

*stor klem frå lille meg*

(har ikke plass til flere smilyser, så du får "bare" en skrevet klem... hehehe)

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser alt for gjennombrudd på ringfronten!

Krysser fingrene for at dere finner ut av det!

Såå koselig å høre om bryllupsplanene deres altså :rødme:

Takker for kryssing - tar det med meg til uka. Vi endte opp hjemme i går likevel da mannen måtte trå til som støttekontakt for en kamerat som går gjennom et brudd...

Regner med vi kikker en kveld til uka i stedet :jepp:

*krysser fingrene*

Hvordan ser ringen ut?

Neida, ticker i ikke prøverzilla :ironi::ler: Men hadde i grunn bare vært gøy

Hadde du noen symptomer da du oversteg ikm? Men få eggløsninger så setter man ihvertfall pris på de man har :klaske::fnise: (som svar på det du skrev til meg altså ;))

Kan sende bilde av aktuell ring på PM ;)

Hadde ingen symptomer på noe som helst nei, det var liksom ingenting som tydet på noe som helst. Så umulig å bli klok av :vetikke:

Ja, når (og ja, det blir når, ikke hvis :jepp:) jeg får EL kommer den til å bli feiret behørig :fnise: Så skjønner godt hva du mener :klemmer:

Er det i uka som kommer du har gynekologtime?

Gøy å høre om bryllupsplaner ja! Håper du får den ringen du vil ha :)

GOD HELG!!

Det er ikke denne uken, men neste uke igjen. Mer presis neste mandag. 8 dager igjen :hoppe:

Og takk for ring-heiing :fnise:

Innom for å ønske god helg! :sol:

Håper du har hatt en flott helg som ny-gravid :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med ringjakt.

Her var det mannen som kjøpte ringer noen uker før han fridde. Så bare noen dager før, dro han meg med inn i en butikk fordi nå skulle vi se på ringer. Han sa ingenting, og jeg ble litt usikker, men pekte på et par jeg likte og sa at de var fine. Det jeg ikke visste da, var at de var helt lik til de han allerede hadde kjøpt :rødme:

Men etter et år med bedre kosthold og fornuftig trening, er begges ringer altfor store, så vi lurer på å kjøpe nye. Har mønster på ringene, så det er ikke så lett å lade de mindre. Har sett på tungsten ringer. Tungsten er et metall som er mye hardere enn gull og holder seg derfor fine mye lenger. (Etter bare 6 år, er ringene våre nå gangske oppskrapt...)

Se på dennesiden. Ufordelen er at de må bestilles via nett fra utlandet...

26. april skal være en bra dag for oss begge, Zia! Du til utredning og jeg på UL. Bare 9 dager til :)

OOh, UL på mandag :hoppe: Det blir spennende - sikker på at alt ser supert ut og at den lille er i full fart :jepp:

Ja, det er sikkert sant som du sier at det er lurt å velge noe slitesterkt. Vi har i det minste eliminert hvitt gull av den grunn. Tror ikke jeg orker å levere den inn hele tiden for rodinering. Og jeg klarer ikke gå med den uten å rodinere - da hadde jeg blitt smårar :fnise: Men ikke så lett å velge det bort, for jeg synes hvitt gull er penere enn gult, og bruker mest smykker i hvitt gull/sølvfarger forøvrig.

At det skal være så vanskelig :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lokker på tanta til Zia med litt BABYSTØV!!!!!!

*stor klem frå lille meg*

(har ikke plass til flere smilyser, så du får "bare" en skrevet klem... hehehe)

.

:fnise:

Fantastisk laget :ler: Det står jo Zia der :skratte:

Synd jeg ikke kan sitere den pga dumme smiley-begrensningen :ler:

Søte Smaragd :klemmer:

Og vet du hva?

Jeg tror det hjalp!!!

For...

Tanta er her!! :bolledeig:

Iallfall har det begynt å komme noen småblødninger, og magen murrer. Så håper bare det blir full fart som vanlig ut over dagen/natten :jepp:

Det dumme er selvsagt at det var utrolig teit timing :snurt:

Med litt flaks har jeg tanta fremdeles når jeg skal til gynekologen - kunne godt tenkt meg å slippe det :roll:

Og dersom han finner at jeg har PCO og ville satt meg på Pergo, så er det jo for sent denne syklusen :sur:

Men : :scorpis:

Fokus på det positive! Tanta kom! Helt av seg selv (riktignok etter 120 dager ellerno, men pytt).

Håper bare ikke det blir noe sånn tull med spotting i dagesvis og slikt da. Har aldri hatt det før, så håper det blir rett på sak som vanlig :jepp:

Og det er jo lov til å håpe at dette var et engangstilfelle som skyldes p-pille forstyrrelser :vetikke: (skeptisk)

Hurra for tanta! Selvom hun timet det hele elendig!

:bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen Zia, hva er det jeg ser?! :hoppe:

Hipp hurra for tanta!! :hoppe::danser::hoppe::danser:

Da er du i full gang igjen! Åååh så god nyhet! En lykkemnd for mange her inne dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd

Åjåjåj!

Sender den en gang til jeg da for nå ble jeg så glaaaad!

:strix: :strix: :strix: ...... :strix: .................. :strix:

.............. :strix: .............. :strix: ........ :strix: ......... :strix:

....... :strix: ..................... :strix: ...... :strix: :strix: :strix:

:strix: . :strix: . :strix: ... :strix: .... :strix: .............. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:danse: Hurra for tantebesøk :danse:

Nå ble jeg ordentlig glad på dine vegne. Skjønner hva du mener med at den godt kunne venta til rett etter gynekologbesøket, men for alt du vet så kan den ha stabilisert seg nå.

:duskedame: Hurra for PP3 :duskedame:

Hva ble det magiske tallet? (sykluslengde) :fnise:

Får håpe jeg ikke tar igjen rekorden din nå. Symptomene mine er nemlig forsvunnet, 15 dager over IKM :klø:

Edit: Så først etterpå at du hadde skrevet "120 dager ellerno" :fnise:

Endret av Becky1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen Zia, hva er det jeg ser?! :hoppe:

Hipp hurra for tanta!! :hoppe::danser::hoppe::danser:

Da er du i full gang igjen! Åååh så god nyhet! En lykkemnd for mange her inne dette :)

Ja, april er tydeligvis måneden der det skjer :fnise:

Åjåjåj!

Sender den en gang til jeg da for nå ble jeg så glaaaad!

:ler:

Takk enda en gang! Er så glad på dine vegne! Føler at du er en av de som VIRKELIG ønsker seg barn. Det gjelder vel de aller fleste er inne på KG kanskje. Men opplever stadig ellers i det virkelig liv mange som får barn "fordi det er det man skal" liksom. Unner det mere til de som har et brennende ønske om det :hjerte:

:danse: Hurra for tantebesøk :danse:

Nå ble jeg ordentlig glad på dine vegne. Skjønner hva du mener med at den godt kunne venta til rett etter gynekologbesøket, men for alt du vet så kan den ha stabilisert seg nå.

:duskedame: Hurra for PP3 :duskedame:

Hva ble det magiske tallet? (sykluslengde) :fnise:

Får håpe jeg ikke tar igjen rekorden din nå. Symptomene mine er nemlig forsvunnet, 15 dager over IKM :klø:

Edit: Så først etterpå at du hadde skrevet "120 dager ellerno" :fnise:

Det magiske tallet ble.....

128 dager!! :dåne:

Jeg håper virkelig IKKE du følger etter :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:duskedame::danser::nigo::bolledeig: for tanta :duskedame::danser::nigo::bolledeig:

Nå ble jeg glad :strix: Og snart er det tid for gynekolog også!!

Håper du har en fin søndag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næimen så flott Zia! Endelig!!! :bolledeig:

Etter 128 dager så var det jammen på tide!

Siden det er 8 dager til gynekologtime, så rekker du kanskje å bli ferdig med TR akkurat? Og så kan du jo be gynekologen om Provera og Pergotime, slik at du med Provera får en blødning, og med Pergotime får EL. Så er det bare å sette i gang med :humpe::biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...