Gå til innhold

Utålmodighetsboka!

Zia

Anbefalte innlegg

Så kjedelig med lang syklus Zia :kose: Skal du til lege/gyn for å finne ut av årsaken?

HÅper du får en alldeles strålende helg :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kjedelig med lang syklus Zia :kose: Skal du til lege/gyn for å finne ut av årsaken?

HÅper du får en alldeles strålende helg :skya:

Hadde planer om å bestille legetime til uka om tanta ikke dukker opp til da. Men slik ting har utviklet seg den siste uken, så tror jeg at jeg gir det et par uker til - litt avhengig av temputvikling :jepp:

Har hatt EL-aktig sekret noen dager nå (iallfall tror jeg at jeg har det - vanskelig å vite sikkert :vetikke:), og litt magesmerter og murringer som toppet seg i går kveld, og i dag morges hoppet tempen plutselig med nesten 0,45 grader :sjenert:

Så blir spennende de neste dagene og se om det var et tilfeldig hopp, eller om tempen vil holde seg høy fremover.

Holder den seg markert høy får jeg gi det en liten sjanse til - kanskje jeg da omsider har hatt EL? :klø: Hadde jo markert temphopp tidligere i syklusen også, og da var det tydeligvis ingen EL :riste: Så tror ikke kroppen min er helt enkel å tyde bestandig :fnise:

Men en ting er iallfall sikkert - dette er siste sjanse kroppen får altså - greit at den slår sammen to sykluser i en, men søren heller om jeg akter å la den slå sammen tre :fnise:

God helg til Pusilus og alle andre som måtte komme innom :vinke:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kenghuru

Kroppen din holder oss alle på "pinebenken" her :sprettoy:...skal gjøre et forsøk på å hjelpe deg litt så kanskje TR dukker opp så du får kommet igang med PP3:

:kjefte::kjempesinna::rope::kjefte::scorpis:

Si ifra om det ikke hjelper så skal jeg prøve en litt annen vri :fnise:

Og til slutt en fredags :klemmer: til deg...sånn mens vi venter :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ser ikke ut til at det var EL, og ei heller har skremslen deres hjulpet, for ingen tante viser seg :riste:

Temphoppet var nok et engangstilfelle, for i går og i dag var den på det samme lave igjen.

Men vi fortsetter :sengekos: for fullt vi - for om det kommer noen EL her i gården, så skal vi pinadø ikke gå glipp av den :nigo:

Men Planen opprettholdes, så i morgen tenker jeg å ringe lege for å bestille time. Noe er jo åpenbart ikke som det skal når jeg nå ikke har hatt mensen siden starten av desember :fnise:

Stresser veldig lite med dette om dagen - mulig det er naivt, men jeg er inne i en god steam, så jeg tenker at det ordner seg for oss på et vis, det blir bare kanskje ikke så fort som vi hadde tenkt og ønsket oss :riste:

Boka burde døpes om til Tålmodighetsboka, men jeg mistenker at nåværende tittel er langt mer dekkende for mine gjennomsnittlige tanker om dette :fnise:

Her lades det opp til kveldens OL-øvelser! Satser på gull igjen i kveld :hoppe: Og Petter bør ha noe klokt å komme med - makan til oppførsel! Han er da ikke den eneste som blir lei seg og skuffet når ting ikke går hans vei, men alle andre piner seg gjennom noen håpløse intervjuer likevel. Skal ikke ha noen slike primadonnanykker hos staute norske idrettskarer nei :fnise:

God søndag! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fint at du er positiv, og ikke lar dette plage deg for mye :jepp: Håper du får legetime snart. Er innmari spent på hva legen sier. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt at det var verken EL eller tanta...kan sikkert være lurt å bestille time til lege. Tenker at det ordner seg når du har bestilt legetimen, det er litt typisk :) Krysser fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du skal bestille time :jepp:

Tror nok du gjør lurt i det.. Blir iallefall spennende å høre hva legen sier, kanskje du blir hjelpen fort, så blir det klaff snart :jepp:

Og veldig bra at du klarer å stresse ned, all ære til deg :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er legetime bestilt - typisk at jeg kunne få time alt i morgen, men da kan jeg ikke, så da var det ikke noe ledig før om halvannen uke :filer:

Dette er jo bare fastlegen min i første omgang da - antar at det ikke er all verdens hjelp å få der, annet enn en henvisning videre. Så blir neppe så mye klokere med det første :fnise:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt du har fått legetime, men kjedelig å vente sålenge! :gjeiper:

Håper de finner utav det, at de kan hjelpe deg så du snart får en spire :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd

Om du må ta blodprøver, så be dem sjekke vitamin-lagerene dine samtidig.

Har hørt det er en grei ting å vite før en blir gravid, så en får "fyllt opp" de som evt er lave :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Godt å høre du bestillte deg endelig legetime....de kan nok ta blodprøver og sånn, ellers henvise deg videre ja....uansett er det første steget å finne ut hva som ikke er riktig...for det er jo ikke vanlig å bare miste mensen uten grunn :klø:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Travle dager denne uken - mye jobbing, og den lille fritiden til overs har lett for å gå med til OL-kikking :sjenert:

Jeg kan aldri huske å ha vært uten mens så lenge da jeg var yngre og ikke gikk på piller. Fremdeles ikke tegn til noe mens, så skal bli interessant å finne ut av hva årsaken er. Om de finner noe vel å merke... Er jo ikke alltid helt enkelt det der :riste:

MEN!! Andre spennende nyheter... Det kan være at dagboken min bli utvidet til prøve- og bryllupsdagbok om ikke alt for lenge :hoppe:

Vi får se om vi gjør alvor av planene :hjerte:

God kveld alle sammen - husk å heie på Norge i stafetten! :jepp:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: Så spennende! :jepp:

Bryllup er jo så morsomt å holde på med, kan jo hjelpe deg å få tankene vekk fra tanta som ikke kommer :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...