Teriyaki Skrevet 15. februar 2012 #3341 Del Skrevet 15. februar 2012 Gratulerer!! Endelig har du fått lille gutten din! Det er en helt utrolig tid! Nyt oppholdet på sykehuset. Hverdagen hjemme kommer tidsnok, men på sykehuset kan du få slappe av når du har behov for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 15. februar 2012 #3342 Del Skrevet 15. februar 2012 Gratulerer til Zia og mannen, og velkommen til verden til det lille knøttet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 15. februar 2012 #3343 Del Skrevet 15. februar 2012 Hurra for den nye lille familien!! :bolledeig: Håper dere er i fin form alle sammen og at fødselen gikk fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 15. februar 2012 #3344 Del Skrevet 15. februar 2012 (endret) Gratulerer så mye med gutten deres!! Endret 15. februar 2012 av TuttaV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 15. februar 2012 #3345 Del Skrevet 15. februar 2012 Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 15. februar 2012 #3346 Del Skrevet 15. februar 2012 Så fiiiin han var! Å, gleder meg sånn til du kommer og oppdaterer oss på hvordan det har gått :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 16. februar 2012 #3347 Del Skrevet 16. februar 2012 En helt perfekt liten gutt! Måtte felle noen tårer når jeg så bildet av han, noe så nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktoria85 Skrevet 16. februar 2012 #3348 Del Skrevet 16. februar 2012 Gratulerer sååå mye med lillegutt! En perfekt liten baby høres det ut som Kos dere masse nå den første tiden, den går så altfor fort! Stoor klem fra Viktoria! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 16. februar 2012 Forfatter #3349 Del Skrevet 16. februar 2012 Takk for alle gratulasjoner!! Fremdeles på barsel, men drar hjem i morgen ettermiddag. Lillegutt er nydelig og vi er totalt forelsket! Klarer ikke slutte å se på han, og ikke mannen heller! Lå lenge i sykehus-senga i dag, med mini i midten og meg og mannen på hver side, og bare kikket på han Fødselen gikk raskt når tiene først kom. I følge partogrammet tok det halvannen time fra 5 cm til 9 cm, og pressriene måtte til i ytterligere 35 minutter før han var ute. Siden det gikk så raskt ble det ikke tid til noe epidural eller annen smertestillende, så det var jo artig... riene kom uten pauser, så slitsomt når man aldri fikk hentet seg inn. Revnet litt og måtte sy, men merket ingenting til noen av delene. Morkaken kom kjapt og greit, og det vondese etter selve fødsler var egentlig når de skulle trykke ut blodet fra livmoren Det var rolig på føden, og fødte rett før vaktskifte, så vi fikk hele 4 timer på fødestua alene(jordmor og barnepleier var selvsagt innom med ting og tang da) før jeg måtte ned på barsel og tomannsrom. Formen etter fødsel har vært flott - oppe og dusjet rett etter fødselen og hadde ikke særlig vondt og følte meg i fin form. Litt ømt i går, men mye bedre i dag! Blør en del enda, så bruker fremdeles de lekre nettingtrusene med ditto tilhørende giga-bleier Lillegutt er så langt en drøm, han gråter omtrent ingenting og er så rolig og bedagelig at jordmødre og barnepleiere begynte å lure på gulsot, men han er ikke gul, og målingen viste fine verdier så langt iallfall. Ny jordmor i dag mente at han rett og slett bare ble mett og fornøyd siden jeg har fått masse melk ganske kjapt. Blir spennende å se hva han veier i morgen før vi skal hjem Håper selvsagt at sistnenvte jordmor har rett Nå er det straks leggetid her, kommer sterkere tilbake når vi er hjemme og får mer ro på oss :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 17. februar 2012 #3350 Del Skrevet 17. februar 2012 Så herlig at lillegutt endelig har kommet Zia :strixs: Det høres helt topp ut slik dere har det nå Fødselen hørtes ikke avskrekkendes ut heller, jeg bestiller meg gjerne en sånn en Kos dere masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 17. februar 2012 #3351 Del Skrevet 17. februar 2012 Så godt å høre fra deg Zia-mor Høres ut som en helt grei fødsel også det mirakelet dere to har fått er jo bare helt nydelig som nevnt tidligere. Skjønner veldig godt at dere ikke får øynene bort fra han Også i tillegg så snill! Kan ikke bli bedre Fortsett å kos dere masse, Zia-familien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 17. februar 2012 #3352 Del Skrevet 17. februar 2012 Disse dagene er magiske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 17. februar 2012 #3353 Del Skrevet 17. februar 2012 Ta vare på disse dagene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 17. februar 2012 #3354 Del Skrevet 17. februar 2012 Så godt å lese at alt har gått så fint God tur hjem i dag og nyt dagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 18. februar 2012 #3355 Del Skrevet 18. februar 2012 Her høres det ut alt har gått, og går, helt perfekt Kos dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 18. februar 2012 #3356 Del Skrevet 18. februar 2012 Så hyggelig å høre fra deg! Tenker dere koser dere med lille skatten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 18. februar 2012 #3357 Del Skrevet 18. februar 2012 Herlighet! Du, gratulerer så mye med den vesle prinsen! Kjenner tårene presser på her jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 18. februar 2012 #3358 Del Skrevet 18. februar 2012 Hørtes ut som en veldig fin opplevelse. Kos dere masse og benytt tiden på barsel godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 19. februar 2012 #3359 Del Skrevet 19. februar 2012 Gratulerer Zia! Du er heldig som har fått melk kjapt! Nyt barseltiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 19. februar 2012 #3360 Del Skrevet 19. februar 2012 Godt å høre fra deg, at alt står bra til Ønsker dere fine dager videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå