Småkjekset Skrevet 12. februar 2012 #3301 Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) Kjedelig med time tidlig om morgenen Du får dra hjem igjen etter timen og sove litt ekstra, med mindre lillegutt bestemmer seg for å komme på utsiden da Endret 12. februar 2012 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 13. februar 2012 #3302 Del Skrevet 13. februar 2012 Lykke til på timen! Fant egentlig ikke noe bedre å si.. selv om det egentlig ikke er lykke til... men alt annet som poppet opp i hodet ble mer feil å si, så da ble det det... Skylder på at det er tidlig mandag morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 13. februar 2012 #3303 Del Skrevet 13. februar 2012 Lollipop har ikke lov å skrive her inne så tidlig på morningen! Trodde noe var på gang jeg nå Masse lykke til på kontrollen Zia! Håper prinsen snart finner ut at han vil ut å hilse på mamma'n og pappa'n sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 13. februar 2012 #3304 Del Skrevet 13. februar 2012 Lollipop har ikke lov å skrive her inne så tidlig på morningen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 13. februar 2012 Forfatter #3305 Del Skrevet 13. februar 2012 Kjedelig med time tidlig om morgenen Du får dra hjem igjen etter timen og sove litt ekstra, med mindre lillegutt bestemmer seg for å komme på utsiden da Ja, bare at noen få ganger risikerer man å ikke komme hjem igjen før med baby, så dumt å være utslitt før fødsel... Men heldigvis slapp jeg det Lykke til på timen! Fant egentlig ikke noe bedre å si.. selv om det egentlig ikke er lykke til... men alt annet som poppet opp i hodet ble mer feil å si, så da ble det det... Skylder på at det er tidlig mandag morgen Skjønner hva du mener, og det er jo egentlig ikke feil å si lykke til, for litt lykke kan man jo alltids ta med på veien Lollipop har ikke lov å skrive her inne så tidlig på morningen! Trodde noe var på gang jeg nå Masse lykke til på kontrollen Zia! Håper prinsen snart finner ut at han vil ut å hilse på mamma'n og pappa'n sin Kanskje jeg skal alliere meg litt med lollipop bare for å tøyse litt med dere Men altså, tilbake fra kontroll. Og resultatet er.... *trommevirvel* ....igangsettelse i morgen Hadde det ikke vært for at det var ganske fullt der i dag hadde det fort kunnet bli i dag også, og uansett senest torsdag. Men pga litt usikkerhet om vekst, forkalkninger på morkaken, og fostervann i grenseland, så ble det bestemt i morgen gitt. Hadde 1,5 cm åpning, og hodet langt ned i bekkenet. Ble strippet, så da kan det jo være at noe skjer av seg selv i kveld/natt Lurer på hva lillegutt tenkte når noen plutselig begynte å klø han på hodet Igangsettelser kan jo ta tid, og er det veldig fullt i morgen og, kan vi jo risikere å bli sendt hjem igjen også, så tar ikke noe for gitt enda. Men mye tyder på at vi kan få en liten valentin-bebis Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marmot Skrevet 13. februar 2012 #3306 Del Skrevet 13. februar 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 13. februar 2012 #3307 Del Skrevet 13. februar 2012 Å så spennende det var å lese her inne Zia Håper at lillegutt bestemmer seg for å komme ut på egenhånd slik at dere får en fantastisk valentinsgave i morgen Snart er du mamma!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 13. februar 2012 #3308 Del Skrevet 13. februar 2012 Valentinbebis! Da skal jeg være klar ved telefonen idag og imorgen! Hvis noe skjer sånn plutselig, så MASSE lykke til Zia-vennen :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 13. februar 2012 #3309 Del Skrevet 13. februar 2012 Å nå fikk jeg sug i magen! Det er så spennende! Jeg fikk jo det adrenalinrushet da vannet mitt gikk...misunner deg det du har foran deg. En fantastisk opplevelse! Lykke lykke til! Snart er du mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 13. februar 2012 #3310 Del Skrevet 13. februar 2012 Så utrolig spennende at tassen er her når som helst Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 13. februar 2012 #3311 Del Skrevet 13. februar 2012 Valentines baby Spennende døgn du har fremfor deg nå! Ønsker deg masse lykke til, nå er det virkelig ikke lenge til lillegutt er her Mange Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 13. februar 2012 #3312 Del Skrevet 13. februar 2012 Lykke til i morgen! Venter spent på oppdatering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjusk Skrevet 13. februar 2012 #3313 Del Skrevet 13. februar 2012 Så spennende, Zia masse lykke til i morgen (eller om det starter før)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 13. februar 2012 #3314 Del Skrevet 13. februar 2012 Da ser det vel kanskje ut til at gjettingen min stemmer da. Vel, vi får vente å se, men gode sjanser for at det blir valentinesbaby Dette er så spennende, Zia! Dette er en tid du kommer til å tenke tilbake på mange ganger, hvor rart det var at han var i magen din, og du kommer nok til å føle at han alltid har vært her, om en stund. Så spesielt å skulle få møte babyen sin for aller første gang Masse lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 13. februar 2012 #3315 Del Skrevet 13. februar 2012 åj, her er jeg borte en halv dag og går glipp av sånne store nyheter! Superspennende, og masse, masse lykke til Ziamor! :klemmer: NÅ er det ikke lenge igjen! Tenker du er så spent at du ikke vet hvor du skal snu deg!!! Ønsker deg en fin fødsel og at du får en supergod opplevelse av heile foreløpet :strix: FØDESTØØØØØV!!!!! :strix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 13. februar 2012 #3316 Del Skrevet 13. februar 2012 Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 13. februar 2012 #3317 Del Skrevet 13. februar 2012 *venter spent på om noe skjer snart* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 13. februar 2012 #3318 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Nå ble jeg rørt her Det er så mye ved en fødsel som er så rørende. Tenk at dere fikk det til til slutt! Er så utrolig glad på deres vegne! Tenk at nå har dere laget en blanding av deg og mannen din . Og snart skal mannen din støtte deg igjennom en vakker fødsel. *grøss*. Det er så fantastisk alt sammen. Håper alt går så bra som det kan gjøre. Tenk at du smart får se lille prinsen din (lettrørt i dag gitt ) Jeg kommer til å huske bursdagen til prinsen din og Jeg og mannen har nemlig årsdag den dagen. Yup, det er fjortis, men så kan vi unnskylde oss med at vi var fjortiser den gang. Har vært sammen i 11 år i morgen Masse for ditt lille valentin-barn PS: Gøy at du tippet rett, Pupsilure Husker da vi passere 9/2 som jeg tippet at jeg tenkte at nå får sikkert a'Pupsi rett :klemmer: Endret 13. februar 2012 av Becky1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 14. februar 2012 #3319 Del Skrevet 14. februar 2012 Hva, ingen oppdateringer i dag....? Når var timen hennes i dag? Pleier de ikke sette i gang tidlig på morningen.....? Åååå så spent jeg er! :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 14. februar 2012 #3320 Del Skrevet 14. februar 2012 Ingen oppdateringer fra min side iallfall Sjekker KG og telefon hele tiden for jeg er så speeeent!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå