Thenica Skrevet 10. november 2009 Forfatter #21 Skrevet 10. november 2009 men hva med de som kaller seg bi? bifil eller bisexuel? synes noen det er en forskjell mellom de to? Jeg tror bi stort sett er forkortelsen for biseksuell. Jeg tror ikke alle som refererer til seg selv som bi kunne fungere og ville innlede et forhold med en person uansett kjønn. Jeg synes jeg ser en forskjell emllom bifile og biseksuelle. Til tider møter jeg mennesker som refererer til seg selv som bi, og da drar frem at de har hatt sex med begge kjønn. Bifile mennesker kan også ta skrittet helt ut og innlede et forhold med begge kjønn.
Gjest lykkelitn Skrevet 10. november 2009 #22 Skrevet 10. november 2009 Jeg tror bi stort sett er forkortelsen for biseksuell. Jeg tror ikke alle som refererer til seg selv som bi kunne fungere og ville innlede et forhold med en person uansett kjønn. Jeg synes jeg ser en forskjell emllom bifile og biseksuelle. Til tider møter jeg mennesker som refererer til seg selv som bi, og da drar frem at de har hatt sex med begge kjønn. Bifile mennesker kan også ta skrittet helt ut og innlede et forhold med begge kjønn. akkurat. jeg hater merkelapper. men når jeg blir stillt i et hjørne å noen spør hva jeg er, kaller jeg meg biseksuel.. jeg var sammen med en jente, fant ut at forhold med samme kjønn ikke var noe for meg, men sexen har jeg ikke noe imot bifile derimot mener jeg er de som kan ha et ordentlig forhold til en jente på lik linje som med en gutt
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2009 #23 Skrevet 10. november 2009 Alle jenter er bisekuelle. Jeg er bifil og tenner både på gutter og jenter, men egentlig så tror jeg at alle jenter er bifile også.
Gjest lykkelitn Skrevet 10. november 2009 #24 Skrevet 10. november 2009 Alle jenter er bisekuelle. Jeg er bifil og tenner både på gutter og jenter, men egentlig så tror jeg at alle jenter er bifile også. å nøyaktig hva baserer du den teorien på? at alle jenter er biseksuelle?
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2009 #25 Skrevet 10. november 2009 å nøyaktig hva baserer du den teorien på? at alle jenter er biseksuelle? Alle jenter kan elske en jente like mye som en gutt. Det ligger i jentenes natur
Gjest lykkelitn Skrevet 10. november 2009 #26 Skrevet 10. november 2009 Alle jenter kan elske en jente like mye som en gutt. Det ligger i jentenes natur å dette har du erfart selv eller? lest om i en avis?
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2009 #27 Skrevet 10. november 2009 å dette har du erfart selv eller? lest om i en avis? Jeg har lest det mange steder. Dessuten så forundrer det meg ikke.
Gjest lykkelitn Skrevet 10. november 2009 #28 Skrevet 10. november 2009 Jeg har lest det mange steder. Dessuten så forundrer det meg ikke. hahaha, det er jo den mest latterlige påstanden jeg har hørt. gidder ikke engang ta meg tid og energi for å diskutere den der engang. vær vennlig å kom med seriøse innlegg..
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2009 #29 Skrevet 10. november 2009 hahaha, det er jo den mest latterlige påstanden jeg har hørt. gidder ikke engang ta meg tid og energi for å diskutere den der engang. vær vennlig å kom med seriøse innlegg.. Lykkeliten du liksom?
Thenica Skrevet 10. november 2009 Forfatter #31 Skrevet 10. november 2009 Alle jenter er bisekuelle. Jeg er bifil og tenner både på gutter og jenter, men egentlig så tror jeg at alle jenter er bifile også. Jeg tror du har misforstått begrepene litt. Bifil - en person som på likt grunnlag kan innlede et forhold til både eget og annet kjønn. Biseksuell - en person som på likt grunnlag kan ha seksuell omgang med både eget og annet kjønn. Så du er bifil. Du kan innlede et forhold med begge kjønn.
Olive Skrevet 11. november 2009 #32 Skrevet 11. november 2009 Alle jenter er bisekuelle. Jeg er bifil og tenner både på gutter og jenter, men egentlig så tror jeg at alle jenter er bifile også. Den var i overkant generaliserende vil jeg si. Jeg for min del er ikke et snev biseksuell. For å svare på hovedspørsmålet så tror jeg hverken lesbiske eller homofile har enklere enn den andre. Det finnes altfor mange dømmende uvitende personer her til lands!
Thenica Skrevet 11. november 2009 Forfatter #33 Skrevet 11. november 2009 Den var i overkant generaliserende vil jeg si. Dette er min oppfatning av begrepene. Selvfølgelig er de generaliserende. Man er nødt til å kutte noen over en kam om man skal kunne beskrive noe. Gi meg et innblikk i din definering av biseksuelle og bifile da, en definering som ikke generaliserer noe eller noen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå