Gjest Gjest Skrevet 7. november 2009 #1 Del Skrevet 7. november 2009 Jeg er nysingel etter ett lengre forhold. Trives stort sett i min nye tilværelse, men x dama har jeg funnet ut at driver å legger ann på flere av mine venner, han ene ga etter og hadde sex med henne. Dete er noe jeg ikke hadde forventet, for i vennegjengen min er xdamer egentlig forbudt marked. I tillegg så prøver min kompis å holde dette i en viss grad skjult for meg, jeg visste om første gangen, det fortalte han meg. Men nå forteller han meg ikkje mer, for nå er de sammen flere ganger i uken, i tillegg har min kompis flere andre sex-venner, som han natuligvis forteller meg om, men ikke ett ord om min x, selv om jeg vet veldig godt hva som føregår. Hvordan ville dere opplevd en sånn situasjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 7. november 2009 #2 Del Skrevet 7. november 2009 Fitte er fitte, du kommer over henne. Men ta en alvorsprat med kompisen din, og vurder om du fortsatt ønsker å henge ut med han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 7. november 2009 #3 Del Skrevet 7. november 2009 Du har en kompis mindre. Se på dette som en sortering der du ser hvem som er verdt å ta vare på og hvem du skal dumpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hamster Skrevet 8. november 2009 #4 Del Skrevet 8. november 2009 Enig med brutal, han er ikke en venn lenger, det har han bevist nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå