Gå til innhold

Småkomplisert greie

Gjest NastyNice

Anbefalte innlegg

Gjest NastyNice

Jeg har til nå villet være singel og gitt klar beskjed til evtuelle gutter som har dukket opp på veien.

Men nå er det en fyr som har fanget min oppmerksomhet.Han er like gammel som meg, og vi henger sammen enten hos han eller hos meg. I begynnelsen begynte det med bare sex, det ble vi begge enige om. Men etter tre-fire ukers tid kom vi begge frem til at vi kanskje ville bli bedre kjent. Men fordi vi begge hadde sett for oss en ukomplisert sex-greie hadde vi ikke tenkt i andre baner tidligere.

Men vi ble da enige om at vi ville bli kjent med hverandre, også på andre måter :)

Problemet er jo at jeg føler at jeg ikke kommer innpå han. Jeg klarer ikke helt å slippe taket -og å stole på han heller. Derfor klarer jeg ikke å gi noe særlig av meg selv tilbake. Han sier også at han ikke stoler på meg. Han har blant annet sagt at jeg må si fra om jeg involverer andre, for det hadde han ikke orket. Og at han vil at jeg reagerer om det kommer til han og andre damer. Men likevel, er det stopp der. Det går liksom ikke noe dypere enn det.

Nå skal det sies at vi begge har hatt kjempe dårlige erfaringer når det gjelder tidligere forhold. Vi har begge hatt kjærester som har løyet og vært uærlige.

Nå er dillemaet mitt følgende: skal jeg bare gå videre med livet mitt og la han være eller skal jeg avvente og se? Føler at det er ganske slitsomt for meg dette her, for jeg er nemlig sånn halvveis klar til å finne meg en kjæreste nå, ett år etter at det ble slutt mellom meg og min ex. Kaster jeg tiden på dette her? Burde ting ha gått mer smooth om det var meningen at det skulle bli noe ut av dette her???

Er det noe som har noen tanker som kan hjelpe meg videre, setter jeg pris på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er jeg vel ganske langt fra noen ekspert, men det høres ut som dere begge ikke helt vet hvor den andre står selv. Altså dere vet bare at den andre ønsker noe mer.

Tror dere ihvertfall bør sette dere ned og bli enige om spillereglene i forholdet deres som f.eks at dere ikke roter rundt med andre etc. Da kan det bli lettere å stole på hverandre når ihvertfall det er klart.

Også er det noe med å kunne legge fra seg skuffelsene fra tidligere forhold slik at de ikke ødelegger de fremtidige.

Han må ta sjansen på å stole på deg(og omvendt), ellers blir det vanskelig.

Dere kjenner hverandre relativt godt innenfor soverommets fire vegger, men hva med utenfor? Dere kan jo finne på forskjellige ting så dere blir bedre kjent med hverandre på forskjellige områder, og med hverandres interesser.

Sett deg ihvertfall ned med han og ta en prat. Få ting på det klare.

Endret av Cordelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...