Chiyo Skrevet 7. november 2009 #1 Skrevet 7. november 2009 Okay jeg lurer på hvilken TV-serier folk ser på, men som de ikke tørr å si til andre at de liker. Jeg kan begynne. Jeg er 19 år gammel og liker av og til å se på Disney Channel. Dette synest jeg er flaut og jeg tørr ikke å si til vennene mine at jeg ser av og til på Hannah Montana eller Wizards of Waverly Place. Vennene mine snakker hele tiden om hvor teit de TV-seriene er og at de er bare for kidsa, men jeg synst at det er litt koselig å se på i blandt
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 7. november 2009 #2 Skrevet 7. november 2009 Om de snakker om det heile tida ville eg mistenkt av de kikka på det av og til de også Men nei, eg har ingen TV-serier eg kikker på som eg hadde blitt flau av å innrømme til andre at eg ser på. Det meste er educational uansett, ting på Animal Planet eller Discovery.
Minttu Skrevet 7. november 2009 #3 Skrevet 7. november 2009 Jeg er 19 år gammel og liker av og til å se på Disney Channel. Dette synest jeg er flaut og jeg tørr ikke å si til vennene mine at jeg ser av og til på Hannah Montana eller Wizards of Waverly Place. Jeg er også 19 og synes at Wizards of Waverly Place er morsomt! Men må se på kvelden når det er på engelsk, det er helt tragisk på norsk Og filmen var jo bra da Jeg er vel den som driter i hva folk mener om hva jeg ser på, jeg ser ikke på så mye og ser på det jeg vil, enkelt og greit
hjertesukka Skrevet 7. november 2009 #4 Skrevet 7. november 2009 Haha, godt spørsmål! Jeg ser på romantiske filmer og serier som feks "Pia og Jasmin" og "Bonderomantikk". Vet at noen av mine venner får fnatt av dette, men jeg er så gammel at det bryr jeg meg ikke om lenger. Herlig å kunne se hva man vil! Orker ikke være politisk korrekt hele tiden.
FrizzleSizzle Skrevet 7. november 2009 #5 Skrevet 7. november 2009 Tja, jeg ser filmene disse Disney-seriene er basert på (eller omvendt). Hannah Montana, Lizzie Mc Guire, Prosjekt prinsesse, HSM osv. Grei hjernedød underholdning som jeg ikke føler for å diskutere med hvem som helst, nei. Jobber på barneavd på et bibliotek og har barn i rette alder, kan vel dermed si at jeg gjør en form for research...må jo se hva kidsa er up to
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2009 #6 Skrevet 7. november 2009 Ser av og til på Dr. Phil, Newton, Norge Rundt og Lassie. Har nettopp passert 20, og det er få i min vennekrets som f.eks. ser Norge Rundt.
Lady Lovelylocks Skrevet 7. november 2009 #7 Skrevet 7. november 2009 Må vel bli Tore på sporet det da...
pittie Skrevet 8. november 2009 #9 Skrevet 8. november 2009 Jeg ser mye på DC jeg Mest gamle greier som Donald og sånt. Hater de 3D showene. Men det er jeg ikke flau over. Jeg ser derimot på noe som heter The Secret Life of the American Teenager. Skikkelig drama og seig serie. Men siden jeg følgte med på hver episode i kjedsomhet, må jeg bare se den neste og.
Gjest Gjest_pasta_* Skrevet 8. november 2009 #10 Skrevet 8. november 2009 Hannah Montana og Home and away
Gjest megvel Skrevet 8. november 2009 #11 Skrevet 8. november 2009 Så hver episode av Partydronningene jeg... Home and away blir jeg hektet på med en gang jeg ser noe, så det må jeg bare unngå. Er ikke alltid kommet hjem når det går, så det går som regel bra. Ser dr. Phil så ofte jeg kan, men ikke når sambo er hjemme...
Gjest Emera Skrevet 8. november 2009 #12 Skrevet 8. november 2009 Okay jeg lurer på hvilken TV-serier folk ser på, men som de ikke tørr å si til andre at de liker. Jeg kan begynne. Jeg er 19 år gammel og liker av og til å se på Disney Channel. Dette synest jeg er flaut og jeg tørr ikke å si til vennene mine at jeg ser av og til på Hannah Montana eller Wizards of Waverly Place. Vennene mine snakker hele tiden om hvor teit de TV-seriene er og at de er bare for kidsa, men jeg synst at det er litt koselig å se på i blandt Jeg er også 19 og synes at Wizards of Waverly Place er morsomt! Men må se på kvelden når det er på engelsk, det er helt tragisk på norsk Og filmen var jo bra da Hehe. Jeg ser også litt på Disney og disse seriene. På engelsk jeg også, ja. Dubbingen er forferdelig! Men jeg forstår jo at den er ment for en målgruppe jeg ikke befinner meg i. Nå har jeg ei jente i rett alder for de seriene der, så det er sånn jeg har blitt introdusert.
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2009 #13 Skrevet 8. november 2009 Jeg må se Bonderomantikk. Men det er ikke før i år jeg har sett på det, kom til å se en episode en kveld jeg ikke hadde noe å gjøre. Så var jeg hekta da Og Charterfeber så jeg også da den gikk. Det har visst gått i reprise i sommer, men det holder å se sydenidiotene EN gang!
Gjesten Skrevet 8. november 2009 #14 Skrevet 8. november 2009 (endret) Jeg har en spesiell kjærlighet for Boy Meets World som gikk på tv-norge for noen år siden. Ikke akkurat en voksen-serie, men for meg ble det en kose-serie. Perfekt å se på når man kommer hjem fra skole/studier og trenger en pause fra alt som krever hjernekapasitet. Også er det jo så mange sesonger, så man blir jo litt glad i disse ungene etterhvert. Også blir jo Rider Strong så kjekk med årene Endret 8. november 2009 av Gjesten
Colargol Skrevet 8. november 2009 #15 Skrevet 8. november 2009 Tja, jeg ser filmene disse Disney-seriene er basert på (eller omvendt). Hannah Montana, Lizzie Mc Guire, Prosjekt prinsesse, HSM osv. Grei hjernedød underholdning som jeg ikke føler for å diskutere med hvem som helst, nei. Jobber på barneavd på et bibliotek og har barn i rette alder, kan vel dermed si at jeg gjør en form for research...må jo se hva kidsa er up to Haha, skal inrømme at jeg gjør det samme! Men jeg ser veldig mye film, og har også jobbet (og vil jobbe) med barn/ungdom og musikk. Har vel sett alt fra sære bio-filmer om steinharde metal-ungdomsmiljøer i Tyskland -til de sykt overfladiske disney/hollywood filmene sånn som Hannah Montana. Og jeg ser barne/ungdoms-tv (elsket AF1) og forsøker å holde meg oppdatert på hva kidsa synes er kult/bra laget. Jeg har sett Twilight og jeg har sett Sex og singeliv -men må tilstå at disse (og mye annet jeg har sett) har jeg ikke noe behov for å se flere ganger. Flaut? Tja, er ikke akkurat dette jeg drar frem når jeg blir spurt om hva jeg liker å se, men er ikke så flaut at jeg nekter for det om jeg blir spurt.
Minttu Skrevet 8. november 2009 #16 Skrevet 8. november 2009 Hehe. Jeg ser også litt på Disney og disse seriene. På engelsk jeg også, ja. Dubbingen er forferdelig! Men jeg forstår jo at den er ment for en målgruppe jeg ikke befinner meg i. Nå har jeg ei jente i rett alder for de seriene der, så det er sånn jeg har blitt introdusert. Dubbingen er grusom ja! Har en bror på 10 som ser på Hannah Montana og Waverly Place, og han ser jo på på dagen også, så jeg får til min glede med meg de stygge norske stemmene Gudskjelov ser han på kvelden også, så jeg kan sitte der og late som at jeg driver på dataen
Chiyo Skrevet 8. november 2009 Forfatter #17 Skrevet 8. november 2009 Hehe. Jeg ser også litt på Disney og disse seriene. På engelsk jeg også, ja. Dubbingen er forferdelig! Men jeg forstår jo at den er ment for en målgruppe jeg ikke befinner meg i. Nå har jeg ei jente i rett alder for de seriene der, så det er sånn jeg har blitt introdusert. Dubbingen er grusom ja! Har en bror på 10 som ser på Hannah Montana og Waverly Place, og han ser jo på på dagen også, så jeg får til min glede med meg de stygge norske stemmene Gudskjelov ser han på kvelden også, så jeg kan sitte der og late som at jeg driver på dataen Ja skjønner dere godt. Jeg hater dubbing, men jeg ville ikke hatet det så mye om de kunne ha funnet noen brae stemmer. Jeg mener tegnefilmer har vanligvis greie stemmer, men de som dubber HM og WWP har jo helt syke stemmer (litt slemt og si, men de bare passer ikke). Dette hadde jeg ikke brydd meg om, visst det ikke var for at den nye Disney kanalen hadde hatt engelsk språk, men får det ikke inn. Bare på den orginale Det er nesten som om de plutselig en dag sa: I dag lager vi en ny Diney kanal med mare dubbete TV-serier, de vil nok gjøre de eldre pissed off! Urettferdig
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2009 #18 Skrevet 9. november 2009 Home and away The secret life of the american teenager Paradise hotel Pia og jasmin
Noldus Skrevet 10. november 2009 #19 Skrevet 10. november 2009 Jeg synes også Hannah Montana og Waverly Place er koselige serier!! (og jeg er 24 )Gjør seg godt i bakgrunnen mens du f.eks surfer på nettet og slikt også!! Men jeg har canal digital, å der kan jeg alltid velge engelske stemmer! På dagtid også!!
Colargol Skrevet 10. november 2009 #20 Skrevet 10. november 2009 Dubbingen er grusom ja! Vi har ikke TV, så her lastes alt ned, ser på nett-tv og de beste filmene og seriene kjøpes. Så for litt siden en eller annen disney-greie med norsk dubbing og måtte rett og slett bare slå av -det er jo helt ### å høre på! *grøss* Det som jeg får med meg i tillegg er at stemmene høres så, ehh, sjel-løse ut? Altså, monotone og "opplest etter manus". Kan godt se f.eks. Istid med norsk dubbing, men huff nei, ikke tv-serier der dubberen er en underbetalt stakkar som høres ut som om han har mest lyst å stikke bort i gangen for å finne en ekstra kabel og en krok i taket!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå