Gjest Gjest Skrevet 7. november 2009 #1 Skrevet 7. november 2009 Etter å ha vært sammen i 2 år, gjorde kjæresten min det slutt med meg i går. Hele livet mitt raste plutselig sammen, og jeg er så inderlig lei meg. Gråter hele tiden, og vil bare vekk. Vekk, vekk, vekk. Jeg er hjemme hos foreldrene min nå, for å unngå å være alene. Har ikke så mange venner å klamre meg til. Vet ikke hvor jeg vil med innlegget, men kanskje noen kan gi et par gode råd? Noen andre som er i samme situasjon nå kanskje?
Gjest Purple Haze Skrevet 7. november 2009 #2 Skrevet 7. november 2009 Har ikke så mange gode råd, tenker du trenger en Vet det er en klisje, men tiden leger alle sår. Og det er vondt når det blir slutt, og det er lov å sørge og være lei seg. Bruk gode venner og familie for det det er verdt i den første, vonde tiden.
leirbål Skrevet 8. november 2009 #3 Skrevet 8. november 2009 Det er veldig vondt det du opplever nå. Men en dag vil du nok holde en annen i hånden og synes at han er mye bedre. Det som er lurt nå, er å gråte og snakke det ut av deg. Ikke steng sorgen inne. Men fordel det på alle vennene dine. Det kan bli mye hvis du øser alt utover noen få. Spis og drikk nok, og gå på morsomme g koselige ting med vennene dine. Selv om det kanskje ikke frister, så gjør det allikevel. Etter en stund vil du oppdage at du tenker mindre og mindre på ham. Og til slutt vil livet være bra igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå