Gjest Gjest_June_* Skrevet 7. november 2009 #1 Skrevet 7. november 2009 Det er en rekke kåringer om hvor en vil reise, hvor en skal reise og hvor en drømmer om å reise; men hva anser dere for å være verdens mest spennende reisemål? Et sted dere kanskje har vært, et sted dere kanskje drømmer om å reise til, eller kanskje et sted dere gjerne skulle reist, men vet at mest sannsynlig aldri vil komme til.
springerinne Skrevet 11. november 2009 #2 Skrevet 11. november 2009 Mine to beste reisemål som jeg har reist tilbake til flere ganger: Stellenbosch i Sør Afrika: Vindistrikt med nydelig atmosfære, mennesker, mat og drikke, varme og flott sted å drive aktivitet.Skal tilbake dit om 3 uker:)Da skal vi kjøre Garden Route og drikke masse vin:) Chamonix / alpene om sommeren: Elsker Chamomix om sommeren. Her kan man sykle, gå fjellturer, løpe og spise deilig mat. Mm... Storbyer jeg digger er: Wien og New York!!
Gjest Gjest Skrevet 11. november 2009 #3 Skrevet 11. november 2009 Jeg har en merkelig drøm om å besøke nord-korea, og ønsker helst å få med meg en tradisjonell militærparade.
Andale Skrevet 15. november 2009 #4 Skrevet 15. november 2009 Påskeøya synes jeg hadde vært artig å dratt til!
Gjest Gjest Skrevet 15. november 2009 #5 Skrevet 15. november 2009 Drømmer om å dra på en ukes ridetur i Masai Mara kombinert med to uker på Zanzibar.
Ella_Grey Skrevet 15. november 2009 #6 Skrevet 15. november 2009 Franz Josefs land. Jeg liker polare områder og polarhistorie. Kunne også tenke meg å reise til sydpolen, og følge i Amundsens spor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå