Gjest Gjest Skrevet 7. november 2009 #1 Del Skrevet 7. november 2009 Dette lurer jeg på: Har truffet en mann en gang, etterpå har han ringt meg, og vi sender litt sms og epost. Han er en knallfyr. Vi er i tredveåra, begge skilt. Hvor ivrig bør jeg være for å ha et passe kontaktnivå, sånn at han vet at jeg liker han uten at jeg skremmer han bort og virker desperat? Hvor tydelig er det riktig å være på at jeg synes han er toppen, flott, fin etc? Skriver man det rett ut på en sms eller sier det i telefonsamtale, eller lar man det "skinne gjennom"? Jeg har liten erfaring med slikt, siden sist jeg datet/sjekket/var forelsket var for 20 år siden (!). Har vært gift lenge. Kan noen av dere med mer erfaring hjelp meg? Vil nødig ødelegge noe her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2009 #2 Del Skrevet 7. november 2009 Hvis begge to skal gå rundt og være redde for å ta initiativ vil jo dette bare koke bort. Du har truffet ham en gang, og det var kanskje han som tok kontakt med deg etterpå? Det virker som om dere er litt usikre, begge to. Ring ham og be på middag, eller noe annet du vet kan passe! Jeg tror han vil synes det er kjempefint at du ber ham! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 7. november 2009 #3 Del Skrevet 7. november 2009 Om det er bare pulings du vil ha så spillmed 100% åpne kort. Vil du ha mer? Da får du være deg selv og håpe det er nok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå