Gå til innhold

julegave til bhgansatte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig å gi julegave til de som jobber på avdelingen i bhg? Blir litt svett,jeg..barnet mitt begynte i august, så jeg føler ikke at vi kjenner de så godt. Aner ikke hva vi eventuelt skal gi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er det vanlig å gi julegave til de som jobber på avdelingen i bhg? Blir litt svett,jeg..barnet mitt begynte i august, så jeg føler ikke at vi kjenner de så godt. Aner ikke hva vi eventuelt skal gi.

Noen kjøper en liten ting. De fleste gjør det ikke.

jeg spurte i barnehagen til poden, og de sa veldig enkelt: de ønsker seg leker og spill til avdelingen hvis jeg vil kjøpe noe.

Det var absolutt ikke noe de forventet.

Og så var de glad for å slippe flere tekopper, bøker og blomster. ;)

Så om du kjøper noe, kjøp noe barnet ditt liker å leke med. Eller dropp det. :)

Skrevet

Kunne aldri falle meg inn i kjøpe julegave til barnehageansatte. Det er jobben deres.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Du trenger ikke kjøpe gave til personalet. De aller fleste gjør ikke det, og det må da være helt greit.

Noen kjøper en twistpose eller konfekteske til hele personalet på avdelingen, slik at de har litt å kose seg med i pausene.

Men som sagt, gjør det du føler er riktig.

Skrevet

Jeg kjøpte alltid gave, men hadde kanskje litt spesielt forhold til dem.

Noen ganger har jeg kjøpt til personalet samlet, andre ganger en ting til hver av dem. Men jeg kjente dem godt og ga alltid individuelle gaver.

Vet også at et par år så spleiset en venninne av meg med resten av foreldrene og ga en skikkelig gave til alle tre på avdelingen.

Det er som det sies i tråden her, noen gir og andre ikke :)

Skrevet

Vi har gitt blomst/vinflaske når barnet har sluttet på avdelingen eller den ansatte har sluttet (til de som vi føler har hørt til avdelingen).

Ellers ordner FAU med gaver til personalet ved jul og sommer. Det har pleid å være blomster, men de siste gangene har de ordnet med god lunsj til de ansatte som de har satt stor pris på.

Gjest Gjest_mamma til 3_*
Skrevet

Har hatt unger i barnehage i tilsammen 11 år, men har aldri hørt om at brukerne har gitt julegaver til personalet i avdelingene.

Skrevet

I mine barns barnehage ordner foreldrekontaktene med felles julegave fra alle foreldrene til de ansatte.

Enten samler de inn litt penger (50,- fra hvert barn) på forhånd, ellers så dekkes dette fra foreldrekassen i barnehagen.

Gavene pleier å overrekkes på juleavslutningen.

Hyggelig og smart opplegg, syns jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...