Gjest Jente 19 Skrevet 7. november 2009 #1 Skrevet 7. november 2009 Hei, bare lurer på om noen kan gi med noen gode tips om hvordan jeg kan gå ned i vekt? Jeg er 172 høy, og veier 60 kilo. Dette året skal jeg jobbe i Amerika og de to første mnd har jeg gått opp 3 kilo! Jeg vil gjerne komme ned i den vekten jeg hadde når jeg var fornøyd med kroppen min! Dette er kostholdet jeg har startet med de to siste ukene: Jeg spiser havregøt til frokost (uten sukker)+ en frukt, til lunsj spiser jeg enten en brødskive, eller litt frukt, før middag er det enten frukt eller litt cottage cheese, så middag og en frukt til kvelds. Jeg trener også 5 ganger i uken, 1 og en halv time hver gang! + at jeg drikker rundt 3 liter med vann hver dag. Er dette en god måte å gå ned i vekt på??
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2009 #2 Skrevet 7. november 2009 Hei! Jeg er 173 og veier nå 63 kg. Når jeg veide litt i underkant av 60 kg var da jeg var mest fornøyd med kroppen min. Men etter en sommer med lite trening og en studieoppstart med mye fest og ingen trening, gjorde at jeg gikk opp noen kg. Jeg tenkte at nå var tiden kommer for å hvertfall komme meg ned til 60 kg igjen. Det har nå gått 1,5 uke og jeg har gått ned 2 kg allerede. Det er helt merkelig, men akkurat den "oppskriften" du har satt opp, er nesten akkurat sånn dagene mine består av også, så det høres rimlig ut at du vil gå ned i vekt- det viktige er at manspiser mindre posjoner til hvert måltid. Ikke å sulte, men å redusere mengden Jeg spiser et knekkebrød/havregrøt med syltetøy til frokost + vann. Frem til lunsj spiser jeg frukt hvis jeg er sulten, som et mellommåltid. Til lunsj spiser jeg salat eller knekkebrød, og som mellommåltid mellom lunsj og middag er det frukt. Middag varierer, men jeg har spist lite poteter, ris pasta og brød, for å se om det hjelper med mindre karbohydrater. En liten kvelds hvis jeg er sulten. Drikker mye vann, og trener ca 6 dager i uken. Dette har hjulpet meg, men det er jo individuelt hva som fungerer på forskjellige mennesker. Men lykke til:-) Så lenge man er motivert så får man det til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå