Gjest *Perser* Skrevet 1. mai 2002 #21 Del Skrevet 1. mai 2002 hehe @lfa jeg skal få min kjære til å passe på jenta mi, han kan sitte barnevakt for din også, kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 1. mai 2002 #22 Del Skrevet 1. mai 2002 Minitreff med unger på slep, er også fint, da. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 1. mai 2002 #23 Del Skrevet 1. mai 2002 jeg er med, jeg @lfa men jeg vet ikke om det er så mange fra rogaland som har unger?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tone Skrevet 4. mai 2002 #24 Del Skrevet 4. mai 2002 jeg har en jente på 3 år, er med på minitreff eller uten barn, akkurat samme for meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 12. mai 2002 #25 Del Skrevet 12. mai 2002 Mettemo ligger syk for tiden. Vi kommer tilbake snart Vi er nok en del med unger og ja, så vi kan kansakje tenke begge veier 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mettemo Skrevet 27. mai 2002 #26 Del Skrevet 27. mai 2002 Hallo alle sammen! Nå er jeg på beina igjen. Jeg er fortsatt klar for treff.Ser at det er vanskelig å få med seg alle, og noen nevner alternativ dagtid med barn.Er det mange av dere som kan på dagtid?(med eller uten for de som ikke har barn)12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 27. mai 2002 #27 Del Skrevet 27. mai 2002 Går på skolen på dagtid, men har mye fri for tiden, beklageligvis kommer disse fridagene på litt for kort varsel... Ikke har jeg barn heller, så for min del er det ikke mange hindringer, er fleksibel jeg!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 10. juni 2002 #28 Del Skrevet 10. juni 2002 Sandnes her!!!!!!!!!!!!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå