Gjest mettemo Skrevet 24. april 2002 #1 Del Skrevet 24. april 2002 Hallo alle sammen! Lurte på om det var noe interesse for et treff? Det hadde vært koselig å treffe brukere av KG i rl. Tenkte at vi kunne møtes en fredag,lørdags kveld hos meg, og så ta en tur på byn etter på hvis, vi føler for det. Lodder nå stemningen, så hvis dere kunne tenke dere å være med på noe slikt ta kontakt via mail, eller svar på dette innlegget. Håper at vi snakkes!!!!!!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 24. april 2002 #2 Del Skrevet 24. april 2002 Ja det hadde vært kjempekjekt det. Er mange her inne som det hadde vært veldig kjekt å møte Håper mange blir med da 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 24. april 2002 #3 Del Skrevet 24. april 2002 Ja det høres kjempe koslig ut bare si fra dag og klokke så er jeg med jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 24. april 2002 #4 Del Skrevet 24. april 2002 Hadde vært kjekt, hvis dere ville hatt meg med da... Og for ordens skyld går jeg *ikke* på byn av aldersmessige årsaker (snart 17), men er likevel med på det meste!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mettemo Skrevet 24. april 2002 #5 Del Skrevet 24. april 2002 Hallo Marianne, *Peser* og Lily Så gøy at det er interesse for treffet. Kjære Lily, alder spiller ingen rolle, selvfølgelig er du velkommen. Tid og sted får vi ta via mail, når vi vet hvor mange som vil være med. _________________ Mettemo1212[ Dette Innlegg er endret av: mettemo den 2002-04-24 18:19 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 25. april 2002 #6 Del Skrevet 25. april 2002 er det ingen andre her fra rogaland som vil komme på treff?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 25. april 2002 #7 Del Skrevet 25. april 2002 Så kule dere er som gjør dette 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 25. april 2002 #8 Del Skrevet 25. april 2002 *Rekker opp hånden* Jeg vil også gjerne være med! Høres kjempe koselig ut 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mettemo Skrevet 26. april 2002 #9 Del Skrevet 26. april 2002 Hallo alle sammen! Har kommet fram til noen datoer som jeg håper passer,4 mai,25 mai elller 1 juni.Hadde været fint å få en tilbakemelding på dette via pm eller mail. Hadde også vært gøy om flere drister seg til å være med.Dette er kjemepe gøy.Jeg har vært med på flere dol treff, og vi har hatt det kjempe artig. Syntes det var skummelt første gang, men var glad for at jeg var med. Har også fått en god venninne,som jeg traff på et slikt treff. Som de fleste har registret er ikke jeg den som skriver mest innlegg, men jeg er her mye for det.Så til dere andre som ikke er så aktive i diskusjoner, det er lov å være med for det. Glder meg til å treffe dere. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 26. april 2002 #10 Del Skrevet 26. april 2002 heia jeg gleder meg masse! 4mai skal det være utdrikkninglag for samboeren min, 25 mai er dagen etter vi har giftet oss! så jeg er ledig 1 juni! men det er så lenge til det men men har venta så lenge så kan jeg vente litt til *gleder meg masse* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 26. april 2002 #11 Del Skrevet 26. april 2002 1 juni passer foreløpig fint, men dette skrives i en stund hvor jeg ikke er sikker på om jeg skal ha eksamen eller ei. Skal gi mere lyd fra meg når jeg vet mer!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mettemo Skrevet 28. april 2002 #12 Del Skrevet 28. april 2002 Hei Ikke lett å få en dato som passer for alle.En av oss skal jobbe alle de helgene som er satt opp. Hun kan den 8 juni og siden det kjekkest at alle kan komme,håper jeg at vi kan satse på den datoen? Snakkes!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 28. april 2002 #13 Del Skrevet 28. april 2002 8. juni er jeg vekkreist dessverre!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mettemo Skrevet 28. april 2002 #14 Del Skrevet 28. april 2002 Dette er ikke lett.Får gå i tenke boksen.Hva med dere andre?Hva er best for dere? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 28. april 2002 #15 Del Skrevet 28. april 2002 hva med nå på fredag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tove Skrevet 29. april 2002 #16 Del Skrevet 29. april 2002 Eg e m:). 1 Juni hørtes bra ut!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tone Skrevet 29. april 2002 #17 Del Skrevet 29. april 2002 så innlegget først nå, men kunne også tenke meg og være med på treff. er for det meste inne på brylluppsdiskusjonen, men titter innom de andre forum også iblant. bor i stavanger. har dere hatt treff??? gifter meg 8.juni, men er ellers med. vet ikke når jeg skal ha utdrikn.lag, men det er jo på en lørd. så blir det en fred. er jeg med. det hørtes kjempekoselig ut. klem Tone Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassandra Skrevet 30. april 2002 #18 Del Skrevet 30. april 2002 Jeg er også fra Stavanger 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 1. mai 2002 #19 Del Skrevet 1. mai 2002 er det ikke flere fra rogaland? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 1. mai 2002 #20 Del Skrevet 1. mai 2002 Jeg bor også i Stavanger. Hadde vært gøy med treff, kan noen sitte barnevakt? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå