Gå til innhold

Til alle fra Rogaland

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest mettemo

Hallo alle sammen!

Lurte på om det var noe interesse for et treff?

Det hadde vært koselig å treffe brukere av KG i rl.

Tenkte at vi kunne møtes en fredag,lørdags kveld hos meg, og så ta en tur på byn etter på hvis, vi føler for det.

Lodder nå stemningen, så hvis dere kunne tenke dere å være med på noe slikt ta kontakt via mail, eller svar på dette innlegget.

Håper at vi snakkes!!!!!!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det hadde vært kjempekjekt det. Er mange her inne som det hadde vært veldig kjekt å møte icon_smile.gif

Håper mange blir med da icon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Hadde vært kjekt, hvis dere ville hatt meg med da... Og for ordens skyld går jeg *ikke* på byn av aldersmessige årsaker (snart 17), men er likevel med på det meste!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mettemo

Hallo Marianne, *Peser* og Lily

Så gøy at det er interesse for treffet.

Kjære Lily, alder spiller ingen rolle, selvfølgelig er du velkommen.

Tid og sted får vi ta via mail, når vi vet hvor mange som vil være med.icon_eek.gif

heiajente.gif Mettemo1212[ Dette Innlegg er endret av: mettemo den 2002-04-24 18:19 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest mettemo

Hallo alle sammen!

Har kommet fram til noen datoer som jeg håper passer,4 mai,25 mai elller 1 juni.Hadde været fint å få en tilbakemelding på dette via pm eller mail.

Hadde også vært gøy om flere drister seg til å være med.Dette er kjemepe gøy.Jeg har vært med på flere dol treff, og vi har hatt det kjempe artig.

Syntes det var skummelt første gang, men var glad for at jeg var med.

Har også fått en god venninne,som jeg traff på et slikt treff.

Som de fleste har registret er ikke jeg den som skriver mest innlegg, men jeg er her mye for det.Så til dere andre som ikke er så aktive i diskusjoner, det er lov å være med for det.

Glder meg til å treffe dere.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Perser*

heia

jeg gleder meg masse!

4mai skal det være utdrikkninglag for samboeren min, 25 mai er dagen etter vi har giftet oss!

så jeg er ledig 1 juni! men det er så lenge til det icon_frown.gif

men men har venta så lenge så kan jeg vente litt til icon_smile.gif

*gleder meg masse*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

1 juni passer foreløpig fint, men dette skrives i en stund hvor jeg ikke er sikker på om jeg skal ha eksamen eller ei. Skal gi mere lyd fra meg når jeg vet mer!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mettemo

Hei

Ikke lett å få en dato som passer for alle.En av oss skal jobbe alle de helgene som er satt opp.

Hun kan den 8 juni og siden det kjekkest at alle kan komme,håper jeg at vi kan satse på den datoen?

Snakkes!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

så innlegget først nå, men kunne også tenke meg og være med på treff. er for det meste inne på brylluppsdiskusjonen, men titter innom de andre forum også iblant. bor i stavanger.

har dere hatt treff???

gifter meg 8.juni, men er ellers med. vet ikke når jeg skal ha utdrikn.lag, men det er jo på en lørd. så blir det en fred. er jeg med. det hørtes kjempekoselig ut.

klem Tone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor også i Stavanger. icon_smile.gif

Hadde vært gøy med treff, kan noen sitte barnevakt? icon_lol.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...