superduck Skrevet 19. august 2003 #1 Skrevet 19. august 2003 Har dessverre ikke fått så veldig peiling på hvordan disse sidene fungerer ennå,men jeg lover å sitte oppe dag og natt+julaften,for å få dreisen på dette! (TROR JEG!) Hilsen superduck
bippbipp Skrevet 19. august 2003 #2 Skrevet 19. august 2003 Hei Superduck!!Har du det bra??Fru Superduck haddde visst gode nyheter. Gratulerer!
superduck Skrevet 19. august 2003 Forfatter #3 Skrevet 19. august 2003 Hadde frøken superduck gode nyheter??,da tror jeg at jeg muligens har gått glipp av noe??! Hilsen superduck
bippbipp Skrevet 19. august 2003 #4 Skrevet 19. august 2003 Hadde frøken superduck gode nyheter??,da tror jeg at jeg muligens har gått glipp av noe??! HAHA!!!!Du er jo midtpunktet i den saken da...
superduck Skrevet 19. august 2003 Forfatter #5 Skrevet 19. august 2003 Ja,ja da får jeg vel lure på hva det er,fra nå og videre fremover i livet,kanskje jeg finner det ut før jeg kommer inn i pensjonistenes rekker! HVEM VET?? (Ikke jeg i hvert fall!!) Masse helsningar frå Hr. superduck
xeyes Skrevet 19. august 2003 #7 Skrevet 19. august 2003 Her er iallefall en avatar til deg Superduck :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå