Gå til innhold

Penis

Fremhevede innlegg

Skrevet

Artig hvor forskjellge peniser er! Har funnet meg en ny mann som jeg tenner maks på til tross for at hans penis er liten. Det som er pussig synes jeg, er at menn med mindre peniser ofte tåler mindre før de kommer. De store kubbene kan man kjøre knallhardt i lang tid før de gir etter til slutt. Flere som har erfart dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det et vel derfor den er liten da, har ikke fått nok mengdetrening... :rolleyes:

Gjest womenwomen
Skrevet
Artig hvor forskjellge peniser er! Har funnet meg en ny mann som jeg tenner maks på til tross for at hans penis er liten. Det som er pussig synes jeg, er at menn med mindre peniser ofte tåler mindre før de kommer. De store kubbene kan man kjøre knallhardt i lang tid før de gir etter til slutt. Flere som har erfart dette?

Har erfart det samme .

Så har funnet ut at uttrykket stor og slapp , kan stemme !

Mens liten og kjapp - også stemmer som oftest !

Virker som de med liten penis har mer nerver og større følsomhet i penis - enn de med stor .

Skrevet

Det har jeg ikke erfart. Eksen min kunne holde på i en evighet, og han er vel normalt utstyrt. Min nåværende har kjempestor, og da jeg ble sammen med han var det flaks hvis han holdt i et halvt minutt. Det har gått seg til heldigvis, men han kommer fortsatt fortere enn han forrige.

Skrevet

Eksen min hadde relativ liten penis. Han kom også fortere enn min samboer nå som har større penis.

Skrevet

Hvordan skulle man måle slike ting? Hvordan skulle man finne ut om man brukte akkurat samme trykk og tempo? Hvor lenge siden det er man tømte seg sist? Hvem er mest nervøs? Hvem har flest følelser for den personen man har sex med?

Bare tull å spekulere i slik. Alle er forskjellige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...