Gå til innhold

Hvordan blokke oppdateringer fra venner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et par venninner som er helt tullete på FB og kommer med profiloppdateringer i hytt og pine. Jeg er så drittlei disse oppdateringene deres for de handler stort sett kun om hva ungene eller bikkja har gjort i løpet av dagen. Jeg synes det er litt drøyt å kaste dem ut av vennelista av den grunn. Før var det slik at man kunne legge visse venner på en liste slik at man ikke lenger fikk nyhetsoppdateringer fra de vennene. Eksisterer den enda og i tilfelle hvor finner jeg den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, har et par sånne jeg og - du har min dypeste medforståelse. Om du holder curseren over statusoppdateringen (mens du er i feeden), så kommer det opp en boks som sier "skjul" i høyre hjørne. :)

Skrevet

Aaaahhhh, det var ikke værre nei. Deilig så slipper jeg flere oppdateringer om bæsjebleier og hundefor. Tænk ju :Hehe:

Gjest Gjest_Ellen_*
Skrevet

Amen.... Herreguuuuud så navlebeskuende og intetsigende ting folk kan finne på å legge ut. Og alle de applikasjons-greiene, med hjerter og symboler som sendes frem og tilbake, og spill og tester de deltar i.... Gjesp!

Skrevet
Amen.... Herreguuuuud så navlebeskuende og intetsigende ting folk kan finne på å legge ut. Og alle de applikasjons-greiene, med hjerter og symboler som sendes frem og tilbake, og spill og tester de deltar i.... Gjesp!

Hehe. Det går jo heldigvis an å fjerne oppdateringer fra applikasjoner og, FarmVille forsvant for lenge siden fra feeden min, gitt!

Men det er jo hver sin smak. Sikkert mange som synes at mine oppdateringer er teite og kjedelige også. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...