Gjest M86 Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Jeg vet bare fornavnet på han jeg leter etter, og litt annen småinfo, men tenker at dette er min siste mulighet på å finne han. Jeg orker ikke bruke facebook, siden man ikke er anonym for fem flate øre der - vil ikke brette ut for hele verden hvem jeg (og ikke minst han) er. Blir kjempeglad for alle tips!!:D :D :D Mvh hilsen lille M. :rødme:
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2009 #2 Skrevet 7. november 2009 dating.dk facebook boyfriend.dk (om han er homo)
Titti72 Skrevet 7. november 2009 #3 Skrevet 7. november 2009 Hvis du sjekker ut Facebook, så skjønner du fort at du ikke trenger å oute deg for hele verden, hvid du finner han der inne.
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2009 #4 Skrevet 7. november 2009 om du vet ca hvor han bor: degulesider.dk
Gjest M86 Skrevet 8. november 2009 #6 Skrevet 8. november 2009 Hvis du sjekker ut Facebook, så skjønner du fort at du ikke trenger å oute deg for hele verden, hvid du finner han der inne. Jeg vet bare fornavnet hans, så er umulig å finne han på facebook. Tenkte å lage et lite skriv som jeg sender til tilfeldige danske personer, med ønske om at de sender det videre hvis de har en mistanke om hvem det kan være. Jeg finner han sikkert ikke, men er verdt et forsøk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå