Gjest Chiffon Skrevet 6. november 2009 #1 Del Skrevet 6. november 2009 Hvor foretrekker du å ha buksa når du bruker vintersko? Tenker spesielt på høy sko, noe ala dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SmallTalk Skrevet 6. november 2009 #2 Del Skrevet 6. november 2009 Nedi. Jeg hater å gå med våt bukse og våte sokker som følge av våt bukse. Unntaket er om jeg har på meg dynebukse, da har jeg buksa utenpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2009 #3 Del Skrevet 6. november 2009 Utenpå! Ingen av mine bukser er så smale at de passer å putte nedi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 6. november 2009 #4 Del Skrevet 6. november 2009 Fleire ting spille inn på det for min del. Syns det spørs på buksa. Er den veldig vid nede er det ikkje særlig behagelig å ha den stappa nedi skoene og det ser ikkje alltid like fint ut med "krøllete" bukse heller.. Det spørs på skoene. Og det spørs på været.. Er det snø eller regn må man nesten, det er ikkje særlig kjekt å være klissvåt langt oppetter leggene heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Distiller Skrevet 6. november 2009 #5 Del Skrevet 6. november 2009 Som andre har sagt her, det kommer an på buksa og været. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
breathless* Skrevet 6. november 2009 #6 Del Skrevet 6. november 2009 Nedi!! Det styggeste jeg vet jeg når folk går med buksa over støvletter eller vintersko slik som du viste. Det blir bare klumpete og uflatterende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå