Gjest Gjest Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Hei! Jeg har fått henvisning fra min fastlege til gynekolog. Jeg har fått time hos gynekologen om 2,5 mnd!! Er det mulig!?? Derfor vurderer jeg å bestille hos Volvat som er den nærmeste private gynekologen her... Men det ser jo ut til å være en helt annen prisklasse da. Står feks at konsultasjonen koster 1200 kroner. Kan det stemme? Noen med erfaringer fra privat sektor som har erfaringer? Den store fordelen er jo at man kan få time på dagen Holder på å bli gal av å vente, og prøver å vurdere om det er verdt å betale såååå mye for kjapp behandling.. Går vel ikke an å få henvisning til noe privat?
Siiw Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 oi så lenge :S men jeg har hørt at private skal være bedre- tar seg bedre tid.. jeg vet ikke... men om du har mulighet til og til en privat så er det jo verdt og prøve ?
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 Jeg har betalt 1200,- hos Volvat i Oslo ja. Pluss litt til dersom jeg fikk med resept. Men jeg synes det er bedre å betale for å få time fort. Er det Oslo du skal til vil jeg anbefale Jørgensen. Snakket bare med ham en gang, men følte at han lyttet og forklarte meg godt. Du vet du kan bestille time på nett?
Gjest ts Skrevet 6. november 2009 #4 Skrevet 6. november 2009 Jeg har betalt 1200,- hos Volvat i Oslo ja. Pluss litt til dersom jeg fikk med resept. Men jeg synes det er bedre å betale for å få time fort. Er det Oslo du skal til vil jeg anbefale Jørgensen. Snakket bare med ham en gang, men følte at han lyttet og forklarte meg godt. Du vet du kan bestille time på nett? Jo, tror jeg heller mot å prøve... Hva var inkludert i de 1200 da? Var det gyn. undersøkelse, blodprøve og samtale..?
Prada Skrevet 7. november 2009 #5 Skrevet 7. november 2009 Undersøkt ventetiden på sykehsuet? Fastlegen henviste meg til gyn avd på det lokale sykehuset, og jeg fikk time etter 3 uker.
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2009 #6 Skrevet 7. november 2009 Jo, tror jeg heller mot å prøve... Hva var inkludert i de 1200 da? Var det gyn. undersøkelse, blodprøve og samtale..? Det var samtale og gynekologisk undersøkelse, ikke blodprøve. Når jeg fikk med meg en resept ble det vel en femtilapp til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå