Gjest Gjest Skrevet 6. november 2009 #1 Del Skrevet 6. november 2009 HVA er greia med at de ekle, antenneløse mennene HELE tiden tar kontakt? Uansett om du har forklart dem hvor i landskapet de ligger og hvor avvisende du er, så er det der og maser og maser og maser og maser og maser og maser. Mens de du er tiltrukket av, de er forsvunnet i ilden. Er det en slags omvendt greie? Må jeg begynne å hate de jeg er tiltrukket av for å få deres oppmerksomhet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 6. november 2009 #2 Del Skrevet 6. november 2009 Du er for kravstor og/eller urealistisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2009 #3 Del Skrevet 6. november 2009 HVA er greia med at de ekle, antenneløse mennene HELE tiden tar kontakt? Uansett om du har forklart dem hvor i landskapet de ligger og hvor avvisende du er, så er det der og maser og maser og maser og maser og maser og maser. Mens de du er tiltrukket av, de er forsvunnet i ilden. Er det en slags omvendt greie? Må jeg begynne å hate de jeg er tiltrukket av for å få deres oppmerksomhet? Haha prøv deg på beautifulpeaople.com da vet du, så får du vel se hvor skapet skal stå. De mennene som tar kontakt med deg er sansynligvis i samme utseendeklasse som deg selv, og ikke tro noe annet. Forskjellen er at menn ikke er perfeksjonister på utseende. Vi kan kunsten i å "ta til takke med noe", noe kvinner ikke forstår. Ser man på menn så er det bare 8-10erne som tenner kvinner, mens menn kan finne tiltrekning i en 5-er. Kvinner har en slags 1.klasse mentalitet når det kommer til utseende. "Alle som ikke er pene er stygge"-mentaliteten. Som alle unger i 1.klasse har, men så kommer gutter til puberteten og ser at det faktisk går ann å finne en som ikke er i toppsjikte attraktiv også. Dette er noe kvinner aldri skjønner. Du sikter tydligvis alt for høyt, som de aller fleste jenter gjør. Det er synd, men de fleste gutter tror de er styggere enn de er, mens jenter tror de er finere enn de er. Hadde ikke gutter vært så liberale i partnervalget hadde ikke kvinner kunne vært så strenge på det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2009 #4 Del Skrevet 6. november 2009 Jeg ER der, så jeg vet "hvor skapet ligger". Og jeg liker ikke disse altfor kjekke gutta heller, så kom ikke med den du! Jeg vil ha en NORMAL en, ikke en som hverken har jobb eller ikke klarer å ta vare på seg selv. Haha prøv deg på beautifulpeaople.com da vet du, så får du vel se hvor skapet skal stå. De mennene som tar kontakt med deg er sansynligvis i samme utseendeklasse som deg selv, og ikke tro noe annet. Forskjellen er at menn ikke er perfeksjonister på utseende. Vi kan kunsten i å "ta til takke med noe", noe kvinner ikke forstår. Ser man på menn så er det bare 8-10erne som tenner kvinner, mens menn kan finne tiltrekning i en 5-er. Kvinner har en slags 1.klasse mentalitet når det kommer til utseende. "Alle som ikke er pene er stygge"-mentaliteten. Som alle unger i 1.klasse har, men så kommer gutter til puberteten og ser at det faktisk går ann å finne en som ikke er i toppsjikte attraktiv også. Dette er noe kvinner aldri skjønner. Du sikter tydligvis alt for høyt, som de aller fleste jenter gjør. Det er synd, men de fleste gutter tror de er styggere enn de er, mens jenter tror de er finere enn de er. Hadde ikke gutter vært så liberale i partnervalget hadde ikke kvinner kunne vært så strenge på det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2009 #5 Del Skrevet 6. november 2009 Er så mye bullshitt på dette forumet, hva med verdier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2009 #6 Del Skrevet 6. november 2009 Verdier står høyt hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 6. november 2009 #7 Del Skrevet 6. november 2009 Det er lite sannsynlig at det er gutta det er noe i veien med. Problemet er at du tror du er mer attraktiv enn du egentlig er. De færreste menn er bortskjemt når det gjelder oppmerksomhet fra kvinner og de fleste prøver seg på jenter som omtrent på deres eget nivå. Det er et velkjent fenomen at jenter skylder på dårlige menn og at de er kresne når de ikke har draget på de mennene de ønsker seg. For å si de slik. En virkelig attraktiv jente har alltid mange bra menn å velge mellom og trenger ikke sjekke selv. Mrk: Hun blir sjekket opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_klaraku_* Skrevet 6. november 2009 #8 Del Skrevet 6. november 2009 Haha prøv deg på beautifulpeaople.com da vet du, så får du vel se hvor skapet skal stå. De mennene som tar kontakt med deg er sansynligvis i samme utseendeklasse som deg selv, og ikke tro noe annet. Forskjellen er at menn ikke er perfeksjonister på utseende. Vi kan kunsten i å "ta til takke med noe", noe kvinner ikke forstår. Ser man på menn så er det bare 8-10erne som tenner kvinner, mens menn kan finne tiltrekning i en 5-er. Kvinner har en slags 1.klasse mentalitet når det kommer til utseende. "Alle som ikke er pene er stygge"-mentaliteten. Som alle unger i 1.klasse har, men så kommer gutter til puberteten og ser at det faktisk går ann å finne en som ikke er i toppsjikte attraktiv også. Dette er noe kvinner aldri skjønner. Du sikter tydligvis alt for høyt, som de aller fleste jenter gjør. Det er synd, men de fleste gutter tror de er styggere enn de er, mens jenter tror de er finere enn de er. Hadde ikke gutter vært så liberale i partnervalget hadde ikke kvinner kunne vært så strenge på det heller. Hvorfor dreier du dette inn på utseendet?? HVOR står det at ts beilere er stygge? For å bli tiltrukket av noen må personen både ha indre og ytre egenskaper som en blir tiltrukket av. Da hjelper det ikke å være superkjekk men slesk og dum som et brød - for eksempel! Utseendet er ikke alt som betyr noe skjønner du.... Er det virkelig for mye å ønske at man skal være på samme intelligens og personlighetsnivå som sin potensielle partner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2009 #9 Del Skrevet 6. november 2009 Dere er ikke lite frekke, dere menn her i tråden. Jeg har flere venninner som er 8'ere utseendemessig, men ikke blir sjekket opp til stadighet av flotte menn. Det er nå en gang slik at en viss gruppe lite attraktive menn ikke synes de har noe å tape på å prøve seg på kvinner et utall ganger. 1 av 100 ganger vil de kanskje få napp, så da synes de det er verdt det. Attraktive menn gidder derimot ikke anstrenge seg så mye: Dersom en attraktiv kvinne ikke viser tydelig interesse for han, godtar han at hun ikke er tilgjengelig, for han kan raskt finne en annen attraktiv dame som viser interesse. Så sjenerte pene dame har ikke så høye odds for å få en hale attraktive menn etter seg. De blir feilaktig tatt for å være overlegne og utilnærmelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 7. november 2009 #10 Del Skrevet 7. november 2009 Dere er ikke lite frekke, dere menn her i tråden. Jeg har flere venninner som er 8'ere utseendemessig, men ikke blir sjekket opp til stadighet av flotte menn. Det er nå en gang slik at en viss gruppe lite attraktive menn ikke synes de har noe å tape på å prøve seg på kvinner et utall ganger. 1 av 100 ganger vil de kanskje få napp, så da synes de det er verdt det. Attraktive menn gidder derimot ikke anstrenge seg så mye: Dersom en attraktiv kvinne ikke viser tydelig interesse for han, godtar han at hun ikke er tilgjengelig, for han kan raskt finne en annen attraktiv dame som viser interesse. Så sjenerte pene dame har ikke så høye odds for å få en hale attraktive menn etter seg. De blir feilaktig tatt for å være overlegne og utilnærmelige. Ja, gir du inntrykk av å være overlegen eller utilnærmelig så mister man jo interessen fort. Det er jo naturlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Gutt_* Skrevet 7. november 2009 #11 Del Skrevet 7. november 2009 Jeg har flere venninner som er 8'ere utseendemessig, men ikke blir sjekket opp til stadighet av flotte menn. Det er nå en gang slik at en viss gruppe lite attraktive menn ikke synes de har noe å tape på å prøve seg på kvinner et utall ganger. 1 av 100 ganger vil de kanskje få napp, så da synes de det er verdt det. Attraktive menn gidder derimot ikke anstrenge seg så mye: Dersom en attraktiv kvinne ikke viser tydelig interesse for han, godtar han at hun ikke er tilgjengelig, for han kan raskt finne en annen attraktiv dame som viser interesse. Helt klart. Mindre attraktive menn oppfører seg helt annerledes enn attraktive menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2009 #12 Del Skrevet 7. november 2009 opplever at det er omvendt jeg...er gutta som tror de er guds gave og sak ha en jente som er finere enn seg. er jo bare å se seg rundt på de parrene som finnes det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonicaR Skrevet 7. november 2009 #13 Del Skrevet 7. november 2009 Når jeg leser TS' innlegg og ser "Ekle og antenneløse menn" leser jeg ikke at dette går på utseendet... For min del er "ekle" menn "ekle" nettopp for måten de oppfører seg på - ikke hvordan de ser ut. Dersom jeg har sagt enten "beklager, er ikke interessert", eller "Nei, jeg har kjæreste" - og REGNER MED at de da GIR seg, og de IKKE gjør det; DA blir de EKLE i mine øyne. Pene menn, derimot - kommer i alle fasonger og utseender, egentlig. Så lenge de har sjarm, respekt i passelig dose, og det "rette blikket" - samt oppfører seg på en tiltrekkende måte - vel - da blir de pene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cordelia Skrevet 7. november 2009 #14 Del Skrevet 7. november 2009 (endret) Fulle mannfolk som sjekker deg opp med klart en ting i hodet. Og som ganske sikkert hadde sagt ja til hvem som helst for å få det... er vel ikke akkurat et komplement. Men det er vel jeg som er kravstor, for all del Er generelt ukomfortabel med sjekking iblandet mye alkohol. Endret 7. november 2009 av Cordelia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 7. november 2009 #15 Del Skrevet 7. november 2009 TS har et for stort bilde av seg selv og tror hun er dritlekker. Innse hva ditt faktiske nivå er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2009 #16 Del Skrevet 8. november 2009 Jeg må le. Hva vet vel dere menn om hva jeg tenker om meg selv? På grunn av et enkelt innlegg hvor jeg spør om greia med ekle antenneløse menn som ikke tar hint, og med en klype salt om det er en omvendt ting man må drive med for å tiltrekke de menna man selv finner TILTREKKENDE (noe som ikke nødvendigvis har med utseendet å gjøre, NEJ TENK), så antar dere at jeg har for høye tanker om meg selv? Er det det eneste som står i hodene på dere? Kvinner og deres forhøynede tanker om seg selv? Det finnes da vitterlig andre grejer her i verden. Jeg har da fanken meg møtt like mange ekle, kjekke menn, som stygge, så utseende har fint lite med denne saken å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 8. november 2009 #17 Del Skrevet 8. november 2009 Menn som selv er lite attraktive, enten utseendemessig eller fordi de har en bedriten fremtoning, synes alle damer har for høye tanker om sitt eget utseende. Det er bare en forsvarsmekanisme fordi de selv ikke når opp til det nivået av damer de ønsker seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HulaHoop Skrevet 8. november 2009 #18 Del Skrevet 8. november 2009 Hilde K S fikk sagt det på en bra måte der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonicaR Skrevet 8. november 2009 #19 Del Skrevet 8. november 2009 Menn som selv er lite attraktive, enten utseendemessig eller fordi de har en bedriten fremtoning, synes alle damer har for høye tanker om sitt eget utseende. Det er bare en forsvarsmekanisme fordi de selv ikke når opp til det nivået av damer de ønsker seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 8. november 2009 #20 Del Skrevet 8. november 2009 Menn som selv er lite attraktive, enten utseendemessig eller fordi de har en bedriten fremtoning, synes alle damer har for høye tanker om sitt eget utseende. Det er bare en forsvarsmekanisme fordi de selv ikke når opp til det nivået av damer de ønsker seg. Pass deg, ellers så vil du få leggbarberingsnekt i 6 månder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå