Gjest Gjest Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Jeg har klart å forelske meg hodestups i min kollega. Jeg vet ikke om det er gjensidig, men han gir meg noen tegn på at det kanskje er det. Han tar ofte kontakt på jobb, han tar på meg når vi snakker sammen, vi møtes etter arbeidstid og har generelt mye blikkontakt i møter og når vi spiser lunsj med andre kollegaer. Dette trenger ikke bety annet enn at han liker meg vennskapelig, men hvordan skal jeg vite det? Jeg smelter helt når han ser meg dypt inn i øynene og holder blikket mitt over et glass vin. Vi jobber i samme etasje, og jeg vil derfor ikke si noe om mine følelser før jeg vet mer hva han føler. Er redd for at ting skal bli komplisert.
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 Jeg har klart å forelske meg hodestups i min kollega. Jeg vet ikke om det er gjensidig, men han gir meg noen tegn på at det kanskje er det. Han tar ofte kontakt på jobb, han tar på meg når vi snakker sammen, vi møtes etter arbeidstid og har generelt mye blikkontakt i møter og når vi spiser lunsj med andre kollegaer. Dette trenger ikke bety annet enn at han liker meg vennskapelig, men hvordan skal jeg vite det? Jeg smelter helt når han ser meg dypt inn i øynene og holder blikket mitt over et glass vin. Vi jobber i samme etasje, og jeg vil derfor ikke si noe om mine følelser før jeg vet mer hva han føler. Er redd for at ting skal bli komplisert. Samme her, det er utrolig slitsomt- her går det i komplimanger, tar på meg når han snakker og blikk-umulig å tyde, liker han godt fordi jeg føler at vi snakker samme språk- men dropper alle tanker om det. Det ER for slitsomt. Velger å tro at menn er tøff nok til å ta kontakt hvis det er en mening- i de fleste tilfeller er det ikke det.
Vestlandsrypa Skrevet 7. november 2009 #3 Skrevet 7. november 2009 Jeg har klart å forelske meg hodestups i min kollega. Jeg vet ikke om det er gjensidig, men han gir meg noen tegn på at det kanskje er det. Han tar ofte kontakt på jobb, han tar på meg når vi snakker sammen, vi møtes etter arbeidstid og har generelt mye blikkontakt i møter og når vi spiser lunsj med andre kollegaer. Dette trenger ikke bety annet enn at han liker meg vennskapelig, men hvordan skal jeg vite det? Jeg smelter helt når han ser meg dypt inn i øynene og holder blikket mitt over et glass vin. Vi jobber i samme etasje, og jeg vil derfor ikke si noe om mine følelser før jeg vet mer hva han føler. Er redd for at ting skal bli komplisert. Hva er det du er redd for? Ærlighet og åpenhet? Hvordan møtes dere etter arebidstid? Er han gift eller i et forhold - og er du? Trives en sammen, er det vel bare å ta tyren ved hornene, og prate om det under fire øyne, og si hva du føler? Uten å prate sammen har dere jo ikke peiling på hva den andre tenker. I verste fall kan du bare få et avslag, eller visshet om at han bare ønsker en flørt. Og slikt dør en ikke av. Den tøffeste tar det første steget, og får kanskje på den måten respekt fra den andre, selv om i verste fall ikke utfallet blir som en hadde håpet... Hadde i min ungdom et forhold til en kollega, og har ikke angret en dag - det var herlig på alle måter. Jeg tok det som et kjempekompliment at han kom til meg og fortalte at han var interessert. Hadde syntes det var flott gjort selv om jeg ikke hadde vært interessert i ham også. Men du skal være obs.på at noen bedrifter nå har skriftlige interne regler i personalhåndbok mv.om at forhold på arbeidsplassen ikke er ønskelig - eller tillatt. Det kan føre til problemer for dere begge å trosse det. Utover det er det vel bare å kaste seg ut i det?
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2009 #4 Skrevet 7. november 2009 Høres ut som han kanskje er forelsket i deg også ettersom han tar på deg og holder blikket ditt slik du beskriver. Jeg ville utforsket det mer hvis jeg var deg.
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2009 #5 Skrevet 7. november 2009 go for it, kast deg over ham og nyt det.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå