Gjest Gjest_mann_* Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Har en litt frekk ide som en liten gave i form av adventskalender til sambo, vurderer å få tatt 24 bilder av meg selv. En venninne av gjorde det samme for mannen sin i fjor, men er dette noe dere kvinner også kunne satt pris på?
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 For en småfrekk og god ide Jeg hadde blitt gledelig overrasket over en slik kalender. NB: husk å kun overrekke den når dere er helt alene!! ;)
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2009 #6 Skrevet 6. november 2009 Jeg hadde ELSKET det! Hei Ethereakm, jeg må bare spørre av nysgjerrighet er det profilbildet du har av deg selv? mvh: gjest
Gjest Gjest_mann_* Skrevet 8. november 2009 #7 Skrevet 8. november 2009 Har tenkt å gjennomføre dette ja, kan jo prøve i år og se hvordan reaksjonen blir. Men hva slags bilder liker dere å se av menn, mye/lite klær, med eller uten ereksjon osv. Har tenkt å gjøre det slik at jeg har mindre og mindre klær på meg etter som den 24 kommer nærmere. Andre forslag?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå