Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min samboer har begynnt å spille et online spill som heter Evony. I dette spillet handler det om å bruke mest mulig penger som gjør at du kommer i en høyere rank. I utangangspunketet virker det gratis,

men er i realiteten et pengeslukende spill. Man kan tilfedligvis skaffe seg ting som gjør at man kommer en høyere rank i spillet og dermed trenger man å bruke ekte penger. Jeg sjekket netbanken hans og så han hadde brukt 10000 kr, bare den siste måneden.

Vær så snill er desperat etter råd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grøss, slike helvetes spill som det der skulle vært FORBUDT!! Jeg har dessverre ikke noe råd til deg, men spillavhengighet er ikke noe nytt akkurat, da WoW eller hva det heter manien eksploderte så var det avhengige mennesker verden rundt som satt og spilte hele døgnet og tapte masse penger på det. Håper noen som har erfaring med noe slikt ser dette her og har noen råd til deg, for den avhengigheten de sitter med, er ikke noe de har kontroll over selv, så ultamutum bør du ikke sette selv om det er fristende!

:klemmer:

Skrevet

Foresten tror jeg denne her kanskje skulle ligget på Samliv og relasjoner? Kan noen ordne det?

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Man taper ikke penger på wow.

Man betaler kun månedsavgift på 90 kroner for å spille =) Det er jo ikke som poker etc.

Skrevet (endret)

Hmm.. var akkurat innom Evony og kikket litt, er litt på utkikk etter ett nytt spill. Er lei RS, gidder ikke WOW , Travian er kjedelig.....

Men mitt førsteinntrykk var nettopp det TS sier, du må bruke penger for å komme noen vei, og da er det uaktuelt her.

Hva sier samboeren din til det selv? Synes han det er greit å svi av så mye penger på et spill?

Endret av Wildy
Skrevet

Jeg vet ikke hva du skal gjøre med ham eller spillet, eller forholdet. MEN! Du bør sørge for fort som faen å få ordnet med separat økonomi og sikkerhet for deg selv!

Han har allerede vist at han er i stand til å kaste penger i do uten tanke for konsekvenser. Han & Båsland. Så pass på at ikke du selv ender sulten, blakk på gata med masse gjeld!

Så våkner han nok opp en dag når du har flyttet og husvert/banken står på trappa.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...