Gjest Gjest Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Ja, jeg ønsker å takke en person som har hjulpet meg og mannen min i sorgen over vår døde sønn. Jeg har kjøpt en liten gave, og skal også skrive et kort. Syns det er så vanskelig å formulere meg, og lurer derfor på om noen vet om et dikt, vers, eller sitat jeg kan bruke som uttrykker takk på en måte som passer i en sorgprosess. Det er ikke sikkert jeg får overlevert gaven personlig, derfor er det enda viktigere det som står i kortet syns jeg... Det er snakk om en liten guttebaby. På forhånd tusen takk.
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 Ingen? Kanskje tråden er lagt litt feil i forhold til tema eller?
PiriPiri Skrevet 7. november 2009 #3 Skrevet 7. november 2009 Venner er mennesker som er overbevist om hverandre -Rahel Varnhagen Slik som rennende vann fra en kilde om vinteren ikke stivner til is, kan et godt vennskap ikke ved ulykke dø -James Fenimore Cooper Et ekte vennskap er som et isfjell, kun den siste fjerdedelen er synlig over vannet -Kurt Tucholsky Delt glede er dobbel glede, delt smerte er halv smerte -Christoph August Tiedge En venn bærer venners svakheter -William Shakespeare Styrken en venn gir, er større enn den man besitter selv -Max Tau Hva kan trøste oss i våre utilstrekkelige og vanskelige menneskelige relasjoner unntatt trofasthet og gjensidig hengivenhet blant venner? -Ambrosius Det finnes ingen fastere forankring i virkeligheten enn den fortrolige omgangen med venner -Karl Solger Teksten til You Raise Me Up er også fin Og kondolerer, så godt at dere har gode venner i sorgen!
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2009 #4 Skrevet 7. november 2009 Du var vår klippe da vi trengte det mest - dette vil vi alltid bære med oss som noe av det mest verdifulle noen har gjort for oss.
Gjest Gjest Skrevet 7. november 2009 #5 Skrevet 7. november 2009 Åh, nå ble jeg glad!! Tusen takk for hjelp! Det var mange fine ord om venner, men dette er en profesjonell person på sykehuset, men jeg skal se på teksten til You raise me up. Likte også ordene til gjest under.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå