Gjest Anonymous Skrevet 19. august 2003 #1 Del Skrevet 19. august 2003 Jeg har litt cellulitter på rumpa som jeg gjerne vil bli kvitt... Jeg har akkurat kjøpt meg en trimsykkel og begynt å sykle litt på den. Begynner litt pent. Men det går ikke ann å stå å sykle på den hvis dere skjønner. :x Siden jeg bare på sitte å trene får jeg vel ikke trent rumpa noe særlig?! Føler det er mest lårå som blir brukt. Kan jeg bli kvitt cellulittene ved bare å sitte å sykle? Har dere noen andre bra runpetrim tips? (uten bruk av apperater) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 19. august 2003 #2 Del Skrevet 19. august 2003 En kjapp spasertur mens du strammer rumpemusklene ! Effektivt ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tarzan Skrevet 21. august 2003 #3 Del Skrevet 21. august 2003 Du trener rumpa bedre når du sykler sittende. Du trener rumpa enda bedre med harehopp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. august 2003 #4 Del Skrevet 21. august 2003 takk for svar begge to! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå