Lise_ Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 SÅ irriterene... jeg trykket på et ele ant, ka vet jeg ikke :klø: og alt ble STORT. (av sidene på internett.) Hva gjør jeg???????
Lise_ Skrevet 6. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2009 (endret) Tuuusen takk til deg Jeg holdt på å få fnatt Endret 6. november 2009 av Lise_
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2009 #4 Skrevet 6. november 2009 Har du endret størrelsen på sidene på nettet altså. Se NED på internett siden din, ca rett overfor klokken, der er det et forstørrelsesglass og det står hvor mange prosent det er forstørret. Du skal endre det til 100%
Glis Skrevet 6. november 2009 #5 Skrevet 6. november 2009 Har du endret størrelsen på sidene på nettet altså. Se NED på internett siden din, ca rett overfor klokken, der er det et forstørrelsesglass og det står hvor mange prosent det er forstørret. Du skal endre det til 100% Kommer an på hvilken nettleser du bruker... Internet Explorer har, men ikke alle.
Lise_ Skrevet 6. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 6. november 2009 (endret) Jeg la ikke merke til noe forstørrelsesglass da. og ikke nå heller :klø: Endret 6. november 2009 av Lise_
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå