Gjest Elin Jahr Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Min mor fyller 80år og hun elsker å danse & leke, og jeg vil overraske henne med at vi skal danse polinese. Vet noen hvor jeg kan finne beskrivelse av de forskjrllige turene? -Og forslag til musikk...
Daiquiry Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 Jeg har gått mye polynese og det er kjempe gøy! Foreldre generasjonen vår er god til dette, så kanskje du kan spørre noen i familien til råds? Den sangen som jeg har hørt mest er Napleon med sin hær. Funker utmerket! Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 8. november 2009 #3 Skrevet 8. november 2009 Hvis du googler polOnese, som det faktisk heter, finner du sikkert drøssevis av eksempler og tips!
Gjest Spinell Skrevet 9. november 2009 #4 Skrevet 9. november 2009 Hvis du googler polOnese, som det faktisk heter, finner du sikkert drøssevis av eksempler og tips! En digresjon, men hvis man googler polynese får man faktisk uventet mange treff!
Gjest Elfrida Skrevet 9. november 2009 #5 Skrevet 9. november 2009 http://skolenettet.no/Moduler/FyAk/Templat...;epslanguage=NO Her var det en beskrivelse av forskjellige turer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå