Snop Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Jeg er litt fortvilet nå... Jeg har mistet en konsertbillett som jeg bestilte fra billettservice. Det står på Billettservice sin FAQ at "kunder har ikke krav på å få refundert mistede eller stjålne billetter, og kan heller ikke kreve at nye billetter blir utstedt." Det skjønner jeg jo, men hender det at de gjør det likevel, bare for å være snille eller må jeg ha en skikkelig god grunn? Jeg har jo rett og slett bare vært teit og rotet den bort.
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 Jeg er litt fortvilet nå... Jeg har mistet en konsertbillett som jeg bestilte fra billettservice. Det står på Billettservice sin FAQ at "kunder har ikke krav på å få refundert mistede eller stjålne billetter, og kan heller ikke kreve at nye billetter blir utstedt." Det skjønner jeg jo, men hender det at de gjør det likevel, bare for å være snille eller må jeg ha en skikkelig god grunn? Jeg har jo rett og slett bare vært teit og rotet den bort. Vel, det er jo ikke vanlig policy, men jeg fikk en ny billett etter at jeg hadde vært så DUM å faktisk brenne opp den jeg hadde fra før.. Den røk i peisen sammen med noen gamle reklameblader, rakk akkurat å se den gå opp i flammer. Jeg ble dog så skuffet at jeg faktisk hylgråt på telefonen til billettservice og så vidt klarte å røre frem hva jeg skulle frem til. Jeg grein ikke med vilje for å få ny billett, eller faket det, men det hadde rett og slett skjedd så mye DRITT det siste året at jeg klarte ikke å holde sammenbruddet borte mer, konserten var det jeg hadde gledet meg mest til!
Meaty Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 Hvis det er sitteplassbillett burde det være mulighet for å få skrevet ut en ny billett, hvis det er unummerert (ståplass) er det vel mindre sannsynlig.
Gjest Siv Anita Skrevet 6. november 2009 #4 Skrevet 6. november 2009 Har skjedd to ganga at eg ikkje har fått billettane i posten, og då har eg ringt inn og gitt beskjed om dette i god tid før konserten. (billettane skal jo komme sånn ei knapp veke etter at dei er bestilt) Då har det ikkje vore noko problem å få duplikatbillett, men eg har måtte hente den personlig på billettkontoret på konsertarenaen, med gyldig legitmasjon. Så du kan jo prøve deg med ei lita kvit løgn.. Uansett, så skada det iallefall ikkje å ringe å høyre!
Snop Skrevet 6. november 2009 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2009 JEG FANT BILLETTEN! Den lå i en konvolutt under sofaen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå