Gjest Mysticgirl Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Er deres menn slik, at når dere krangler så viser de ALDRI ovenfor deg at de er lei seg eller gråter en skvett?? Har vært sammen med typen i snart ett og et halvt år, men han har ALDRI vist at han er lei seg når vi krangler. Han har aldri felt en tåre ovenfor meg. Dette er helt nytt for meg, for de andre jeg har vært sammen med ble bestandig lei seg og prøvde alt for å bli venn med meg igjen . Tok rundt meg, tok initiativ til å si unnskyld om de mente de hadde sagt eller gjort noe feil..Men altså IKKE typen min som jeg har nå... uansett når vi krangler gjemmer han seg inni seg selv og viser meg en kald og kynisk side. Han kan til og med dra på seg et fåret glis om vi krangler Og han sier aldri søte ting til meg for å få meg blid igjen slik de andre har gjort.. er jeg bortskjemt eller er det virkelig vanlig at menn er så kalde. Er deres menn/samboere/typen slik??
Gjest megvel Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 Min forlovede har aldri grått så jeg har sett det. Vi krangler sjeldent, men om vi gjør så "smisker" han ikke til jeg er blid igjen nei. Vi tar det som voksne og snakker oss gjennom tingene og blir enige. Alle krangler forskjellig, og om din kjæreste blir kynisk er det hans forsvarsmekanisme.
Elisabeth82 Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 Er deres menn slik, at når dere krangler så viser de ALDRI ovenfor deg at de er lei seg eller gråter en skvett?? Har vært sammen med typen i snart ett og et halvt år, men han har ALDRI vist at han er lei seg når vi krangler. Han har aldri felt en tåre ovenfor meg. Dette er helt nytt for meg, for de andre jeg har vært sammen med ble bestandig lei seg og prøvde alt for å bli venn med meg igjen . Tok rundt meg, tok initiativ til å si unnskyld om de mente de hadde sagt eller gjort noe feil..Men altså IKKE typen min som jeg har nå... uansett når vi krangler gjemmer han seg inni seg selv og viser meg en kald og kynisk side. Han kan til og med dra på seg et fåret glis om vi krangler Og han sier aldri søte ting til meg for å få meg blid igjen slik de andre har gjort.. er jeg bortskjemt eller er det virkelig vanlig at menn er så kalde. Er deres menn/samboere/typen slik?? Min samboer har jeg sett gråte,ja. Gikk litt hardt til verks et par ganger vi krangla. Men han er kald ellers. Prøver å ikke vise det til meg og forstår slettes ikke hvorfor jeg gråter når jeg gjør det. Da sitter han bare og ler av meg.. Og da går jeg bare fra trist til sinna... Har tenkt at dette ikke er helt normal atferd og reagere slik mer enn en gang.. Han påstår han ikke ler av meg, men hører latter....
Gjest Lunis Skrevet 6. november 2009 #4 Skrevet 6. november 2009 Jeg er temmelig sikker på hvor brutal mann står i denne saken, men når hvis jeg har vært stor i kjeften og sagt ting jeg ikke mener eller ting jeg senere har blitt nødt til å svelge igjen blir jeg vanligvis veldig kosete og gjør det jeg kan for at det ikke skal være noen grudge. Det kommer jo litt an på såklart, for hvis hun tråkker på manndommen min er jeg ikke like keen på det. FOlk er forskjellige, men noen menn er slik du beskrive typen din og det er ikke så mye du kan gjøre med det. Jeg vet at en del jenter like dem sånn, andre ikke. Personlig vil jeg ha en jente som kanskje bruker en stund til å tenke seg om før hun sier unnskyld istedet for å bare så unnskyld for å gjøre det godt igjen. Selv om det er en fantastisk ting det og. Jeg syns det er teit å krangle for å krangle, og det er ikke no vits å holde liv i en krangle som ikke har noen hensikt.
Gjest Mysticgirl Skrevet 6. november 2009 #5 Skrevet 6. november 2009 Min forlovede har aldri grått så jeg har sett det. Vi krangler sjeldent, men om vi gjør så "smisker" han ikke til jeg er blid igjen nei. Vi tar det som voksne og snakker oss gjennom tingene og blir enige. Alle krangler forskjellig, og om din kjæreste blir kynisk er det hans forsvarsmekanisme. Ja har tatt det opp med han når vi er venner igjen, og da sier han at han prøver å skjule følelsene sine. For når han er borte fra meg og vi eventuellt krangler da om noe(sjeldent vi krangler da men om vi gjør det) Så kan han skrive sms at han er så lei seg og gråter sine modige tårer.. Vil jo at han skal vise meg det IRL at han kan være lei seg og!! Men han spiller vel bare tøff for å dekke over at han er lei seg. Mannfolk altså.
Gjest Mysticgirl Skrevet 6. november 2009 #6 Skrevet 6. november 2009 Min forlovede har aldri grått så jeg har sett det. Vi krangler sjeldent, men om vi gjør så "smisker" han ikke til jeg er blid igjen nei. Vi tar det som voksne og snakker oss gjennom tingene og blir enige. Alle krangler forskjellig, og om din kjæreste blir kynisk er det hans forsvarsmekanisme. Ja har tatt det opp med han når vi er venner igjen, og da sier han at han prøver å skjule følelsene sine. For når han er borte fra meg og vi eventuellt krangler da om noe(sjeldent vi krangler da men om vi gjør det) Så kan han skrive sms at han er så lei seg og gråter sine modige tårer.. Vil jo at han skal vise meg det IRL at han kan være lei seg og!! Men han spiller vel bare tøff for å dekke over at han er lei seg. Mannfolk altså.
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2009 #7 Skrevet 6. november 2009 Ektemann gjennom ti år, sett ham felle to tårer to ganger. Ene gangen over noe hans mor stelte i stand og laget et (#/&%3R%#0 +for oss. Andre gangen da bestekompisen døde. Og jeg mener bokstavelig TO tårer. Jeg vet alikevel at han er/når han er utslitt og trist selv om han for andre ikke synes å vise følelser.
Gjest Shock Skrevet 6. november 2009 #8 Skrevet 6. november 2009 Han gråter hvis han er veldig veldig lei seg. Han gråt ikke da farfaren hans døde, men han gråt etter han hadde tatt tak i meg og ristet meg. Jeg er den eneste som har fått han til å gråte, rett og slett fordi han elsker meg så høyt. Her går det i både gledestårer og lei-seg tårer. Nå hørtes jeg veldig slem ut som "får han til å gråte", men han kan begynne å gråte om jeg har gjort/sagt noe dumt, hvis han har gjort/sagt noe dumt eller hvis jeg har gjort noe veldig søtt til han som han er så glad for at han begynner å gråte litt. Han gråter aldri over andre.
Gjest MikeWaters Skrevet 6. november 2009 #9 Skrevet 6. november 2009 Jeg gråt aldri, så fikk jeg barn og nå er all filter borte Men jeg gråter aldri over noe som har med samboer å gjøre, vi har ikke et slikt forhold med masse karngling og ståk og bråk. Ser jeg et program eller leser om barn som lider, så tuter jeg som en liten jente dvs. jeg tørker febrilsk og klager over at jeg har fått noe på øyet
Gjest Badabing Skrevet 6. november 2009 #10 Skrevet 6. november 2009 Han gråter en sjelden gang, og det er spesielle ting som trigger ham mer enn andre ting. Han gråt da forrige hunden døde og en gang han så dyreplageri på tv. Ellers er det ikke så ofte. Jeg gråter ikkke så ofte selv, sist var vel da bestefaren min døde for et par år siden. Gråter ikke når vi krangler en sjelden gang, man vil jo ikke vise seg svak i en krangel, så det er vel det samme for kjæresten din som det er for meg? Men ser han at han tar feil, sier han så klart unnskyld, akkurat som jeg gjør det når jeg ser at jeg har feil.
Gjest Mysticgirl Skrevet 6. november 2009 #11 Skrevet 6. november 2009 Han gråter hvis han er veldig veldig lei seg. Han gråt ikke da farfaren hans døde, men han gråt etter han hadde tatt tak i meg og ristet meg. Jeg er den eneste som har fått han til å gråte, rett og slett fordi han elsker meg så høyt. Her går det i både gledestårer og lei-seg tårer. Nå hørtes jeg veldig slem ut som "får han til å gråte", men han kan begynne å gråte om jeg har gjort/sagt noe dumt, hvis han har gjort/sagt noe dumt eller hvis jeg har gjort noe veldig søtt til han som han er så glad for at han begynner å gråte litt. Han gråter aldri over andre. Me like
Snop Skrevet 6. november 2009 #12 Skrevet 6. november 2009 Jeg gråt aldri, så fikk jeg barn og nå er all filter borte Men jeg gråter aldri over noe som har med samboer å gjøre, vi har ikke et slikt forhold med masse karngling og ståk og bråk. Ser jeg et program eller leser om barn som lider, så tuter jeg som en liten jente dvs. jeg tørker febrilsk og klager over at jeg har fått noe på øyet Hehe, godt å høre at det finnes "håp" Gråt du ikke før fordi følelsene ikke var sterke nok, eller er det bare som om tårekanalene på mystisk vis har åpnet seg? Jeg ser selv litt fortvilet over min kjære. Vi har gått gjennom abort, brudd og dødsfall uten at han har felt én eneste tåre. Selv gråter jeg VELDIG fort, som regel gode tårer fordi jeg blir så rørt, men kan også gråte fort av sinne, stress eller sorg. Derfor blir det ekstra merkelig for meg å gå gjennom de samme situasjonene med kjæresten og ha så vidt forskjellige reaksjoner. Faktisk... når jeg tenker meg om har han fortalt at han har grått av kjærlighetssorg en gang. Men han gjorde jo ikke det når det ble slutt mellom oss Kjente jeg ble litt furten nå, haha.
Inx Skrevet 6. november 2009 #13 Skrevet 6. november 2009 Man kan da ha det psykisk vondt uten at det manifesterer seg i fysiske ting som gråting o.l.
waco Skrevet 6. november 2009 #14 Skrevet 6. november 2009 tårer man svelger er bitrere enn tårer man feller skrev victor hugo. Kanskje ikke bare er vi menn fysisk sterkere, men mye tyder på at vi også finner i oss mer smerte. Fra et kvinnelig ståsted er det jo selvsagt vanskelig å forstå dette her, da alt i dere øyne handler om hvordan menn skal skjønne dere... Nei, jeg er glad jenter ikke får meg til å gråte, den makten hadde de garantert misbrukt.
Gjest Marlo Skrevet 6. november 2009 #15 Skrevet 6. november 2009 Min mann gråter aldri, men han viser fölelser likevel da, går jo fint uten å måtte ty til tårene. Også tror jeg at jeg gråter nok for oss begge, da jeg gråter bare jeg tenker på å diskutere noe ... skikkelig sippehue er jeg
Gjest Shock Skrevet 6. november 2009 #16 Skrevet 6. november 2009 Me like Ja.. Han er ikke en mann som liker å vise følelser, men når det gjelder meg og forholdet vårt betyr det så mye at det er umulig for han å "holde igjen" :rødme: Syntes det er søtt jeg
Gjest Simbelmynë Skrevet 6. november 2009 #17 Skrevet 6. november 2009 Kjæresten min er en varm person som gjerne viser følelser for meg. Jeg har sett ham gråte mange ganger, både når vi krangler og ellers. Ikke overdrevent eller sippete, men genuine følelser når han har det skikkelig kjipt. Har aldri tenkt at dette er unormalt, men når jeg leser svarene skjønner jeg at det kanskje er det. Tror jeg hadde slitt med å kommunisere så mye med et menneske som virker litt emosjonelt utilgjengelig. Og jeg kunne aldri finne på å gjøre narr av ham når han er lei seg, eller på andre måter utnytte den følelsen. Lurer på hva slags jenter dere menn som mener det vil bli brukt mot dere har møtt? :klø:
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2009 #18 Skrevet 6. november 2009 Det er vel forskjell på menn også. Enkelte av oss er mer følelsesmennesker. Selv er jeg en stor (og brutal?) mann på godt over 100 veltrente kg, og tyr lett til tårer når jeg ser følelesladde øybelikk på TV, eller jeg kan til og med bli rørt av folk i det virkelige liv. Ikke som om jeg sitter å tuter akuratt, men kan få litt vann i øynene om jeg er i "awe". Ser jeg f.eks et jagerfly som flyr lavt, så får jeg gåsehud og vann i øynene. Men å gråte fordi ting ikke går min vei, eller fordi jeg er trist, deppa, eller får vondt, det har jeg aldri gjort. Jeg har grått ordentlig en gang i mitt voksne liv, og det var da jeg såret min samboer. Det var forferdelig.
Snop Skrevet 6. november 2009 #19 Skrevet 6. november 2009 Faktisk kom jeg på nå at han (som ikke gråt pga abort, brudd eller dødsfall) felte en tåre når jeg i sommer sa at jeg skulle til Disneyland uten ham. Jeg kødder ikke.
Gjest Shock Skrevet 6. november 2009 #20 Skrevet 6. november 2009 Faktisk kom jeg på nå at han (som ikke gråt pga abort, brudd eller dødsfall) felte en tåre når jeg i sommer sa at jeg skulle til Disneyland uten ham. Jeg kødder ikke. Så søtt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå