Avalon Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Noen som har erfaring med å handle fra forever21.com? Hvordan er shippingen, har dere vært fornøyde osv?
Quirky Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 Denne tråden hører vel egentlig hjemme i underforumet klær,sko og mote? Jeg har bestilt fra Forever 21 flere ganger, og det har vært uproblematisk, shippingen tok ikke spesielt lang tid- skulle bare nangle, siden den er dyr. Likevel har jeg sluttet å handle der, siden jeg synes klær fra Forever 21 ser veldig billige ut, selv klær fra H&M ser eksklusive ut i forhold. Kvaliteten er heller ikke tilfredsstillende.
Gjest Distiller Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 Likevel har jeg sluttet å handle der, siden jeg synes klær fra Forever 21 ser veldig billige ut, selv klær fra H&M ser eksklusive ut i forhold. Kvaliteten er heller ikke tilfredsstillende. Enig i dette. Jeg har bestilt en del fra forever 21 og klærne ser generelt billige ut. Frakt og lignende har gått veldig greit, da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå