Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skriv ned det du pleier å gjøre hvis du sitter på buss/trikk/tog/t-bane til og fra jobb! Jeg trenger flere tips, og det er sikkert flere som blir glade for tips til noe å gjøre på et overfylt kjøretøy...

Jeg pleier å veksle mellom

Høre på lydbok på Disman`en min

Skrive ned idèer til senere skriverier i en notatbok

Sende SMS

Organisere og skrive i planleggeren min

Vil forøvrig anbefale dem som hater kollektivtrafikk og har en discman, å melde seg inn i Lydbokklubben, der får man 3 valgfrie lydbøker i velkomstgave for kun porto. :blunke: (Medlemsbetingelsene er som hos alle andre bokklubber.)

Da har du hendene fri til å gjøre andre ting samtidig som du får kulturell hjerneføde. :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke så lang reisevei, men når jeg tar bussen, så hører jeg på radioen på mobilen, leser en bok, skriver huskelister i notatblokka mi, sender SMS til venninner eller fabler om folk som sitter i nærheten.

Jeg gjetter på hva disse jobber med, om de er gift og sånt. Ganske morsomt egentlig og svært avslappende :ler:

Skrevet

Jeg kjeder meg på bussen!!

Aricept ønsker seg mp3-spiller!! :P

Skrevet

Aricept: Har hørt at mange som kjeder seg på bussen pleier å masturbere... :ler:

Skrevet
Aricept: Har hørt at mange som kjeder seg på bussen pleier å masturbere...  :ler:

Fullt SÅ frisinnet er jeg nok ikke..

Skrevet

når jeg tok buss til og fra skolen pleide jeg lese. eller skravle da.

men det var en periode jeg leste isfolket og da var det vanskelig og legge fra seg gitt.

hadde jeg liten tid hjemme ble det en del lekselesing på bussen. greit nok det, men blir man bilsyk er det ikke no kult da.

Skrevet

Jeg pleier å se ut av vinduet, høre på discmanen, lytte til andres samtaler

(ja, jeg VET det er frekt, men jeg kan ikke la være :oops: ), eller lage historier om andre, den og den er gift og konen er utro, slike ting... :D

Gjest Atacand
Skrevet

Jeg tar fram hekle tøyet og har heklet menge brikker og gardiner på T-banen jeg da

Skrevet
lytte til andres samtaler

(ja, jeg VET det er frekt, men jeg kan ikke la være :oops: ),

Noen ganger er det jo umulig å ikke lytte! Noen prater så høyt, særlig hvis de prater med noen i mobilen. Legger ut om alle sine problemer. Kan jo ikke la være å høre de.

Gjest Hilde K S
Skrevet

I de tider jeg tok bussen mye opplevde jeg en del rare ting !

Da fikk jeg lyst til å gjøre forsøk og skrive bok om det.

Forsøkene skulle gå ut på å gjøre "unormale" ting på bussen for å se på reaksjonene til de andre passasjerene.

Skrevet

Tar t-banen hver eneste dag, og får pløyd gjennom utrolig mange bøker i løpet av et år. Som regel lettleste engelske pocket-bøker. Det hender også at jeg "detter ut" av boka fordi noen har en samtale rett ved siden av meg - og da hender det jeg smuglytter litt ja...

Skal kjøpe meg en mp3-spiller med radio nå, så da skal jeg rømme inn i min egen verden på vei til jobb. Har fått anbefalt en fra Jens of Sweden som skal være veldig bra.

Skrevet

Hører på mp3-spiller og leser bok/blad/avisa/artikler/oppgaven min. Har gjort mange eksamensoppgaver ol. på t-banen, jobber bra der jeg :D

Skrevet
Skal kjøpe meg en mp3-spiller med radio nå, så da skal jeg rømme inn i min egen verden på vei til jobb. Har fått anbefalt en fra Jens of Sweden som skal være veldig bra.

Vurderer kjøp jeg også. Kan di si noe om denne? Hvor får man tak i den? pris? Hvor mange mb tar den?

Skrevet

Prioritert:

1) glor på folk. dikter ikke historier om dem, men lurer på hvordan de lever

2) leser bok

3) lytter til musikk

4) strikker skjerf

5) ser ut av vinduet, prøver å se inn i husene til folk, tenker på de som bor der

6) ringer noen for å skravle/sender sms

7) mest nå for tiden: årner med tulla, har evt. tulla på fanget og lar folk glo på oss

Skrevet

Lille Lotte på toget hver dag: zzzzove.... Og that's it! Jeg klarer bare å holde meg våken hvis jeg møter noen kjente og slår av en prat, men utenom det, så sover jeg fra begynnelse til slut! :Gjesp:

Skrevet

Fikk anbefalt denne av en kompis som har peiling på sånn - og den har fått veldig bra resultater i tester. Den heter JOS MP100 og har USB-tilkobling og oppladbart batteri som lades når du har den koblet til PCen. Fin design og liten og lett - kan bare henge den rundt halsen.

Ta en titt på www.jensofsweden.com.

Jeg har sendt min bestilling på nettsidene til Komplett Data, da de er de eneste som selger denne i Norge www.komplett.no. Prisen er 1524 kr for en med 128 MB og 1906 for en med 256 MB - pluss frakt. Jeg satset på den med 256 MB - og gleder meg stort til den kommer i posten!

Skrevet

Takk Kaktus!

Den så stilig ut. Men tror jeg må vente til etter Londonturen min om en uke ihvertfall for å se hvordan lommeboka ser ut da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...