Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestilte shampo, balsam og hårspray for over to uker siden, men det har ikke dukket opp i posten ennå. Sjekket ut leveringstiden på nettsiden, og det står jo at det skal ta 5 - 7 dager innad i Europa. Hvor er pakken min, mon tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Også har det vel vært en poststreik i UK? Uansett, det er ikke uvanlig at det tar et par uker, så den dukker nok opp:)

Skrevet

jeg har venta en måned nå.. så håper den kommer snart, sendte de mail og de sa at det kunne ta mellom 4-6 uker.

i tillegg så var det noen som sa til meg i dag at det ikke er lov til å sende sparyflasker ut av UK lenger... så lurer på om min i kommer i det hele tatt.. :/

Skrevet

Tror det bare gjelder fly. Siden de har sagt det tar 4-6 uker, så betyr det vel at de har sendt den. Ellers hadde de vel sagt de ikke kunne levere?

Skrevet

sprayflasker kan ikke sendes med fly lengre, oh må derfor sendes med båt. Tar mye lengre tid pga dette.

Skrevet
Jeg bestilte shampo, balsam og hårspray for over to uker siden, men det har ikke dukket opp i posten ennå. Sjekket ut leveringstiden på nettsiden, og det står jo at det skal ta 5 - 7 dager innad i Europa. Hvor er pakken min, mon tro?

Jeg har handlet hårprodukter fra lookfantastic.com ved noen anledninger, og de er virkelig helt håpløse mht hvor lenge man må vente på at produktene kommer fram... Ikke uvanlig at det tar en hel måned, nei :snurt: Prøv heller beautybay.com :)

Skrevet

Jeg har alltid fått pakkene mine i rekord tid hos dem. Sist gang tok det faktisk ikke mer enn 2 dager...!

Skrevet

LF er også en av de raskeste jeg har bestilt av.. De pleier å være mye raskere enn f.eks Feelunique.

Det er mulig at det tar ekstra lang tid nå pga poststreik i UK.

• 1 måned senere...
Gjest Gjest_Karine
Skrevet

Jeg bestillte fra lookfantastic for fire dager siden, og det står fremdeles bare 'order placed' når jeg går inn på order history for å sjekke :( Siden de allerede har trukket pengene fra kontoen min synes jeg godt de kunne sende pakka mi også (selv om det ikke er så farlig akkurat nå . jeg er hjemme i jula og får ikke vært i hybel-postkassa mi på en stund uansett). Jeg håper dette bare har noe med julestria å gjøre...

Skrevet

Lookfantastic har jeg slutta å bestille fra pga de alltid har ekstremt lang leveringstid. Bor dere i storbyer dere som får varene raskt derfra?

Skrevet

jeg har bestilt pakker fra look fantastic mange ganger, og hver gang venter jeg ca 3-4 uker. bestilte en pakke 2 des og fikk den

16 des, da gikk d jo litt fortere ijn.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg bestilte hårspray den 23.november fra LF. og har enda ikke fått pakken i posten, pengene er trekt og på order history så står d : Order Placed.

Har de ikke send den eller? Hva har skjedd?? Ah.. er lei av å vente.

Skrevet
Jeg bestilte hårspray den 23.november fra LF. og har enda ikke fått pakken i posten, pengene er trekt og på order history så står d : Order Placed.

Har de ikke send den eller? Hva har skjedd?? Ah.. er lei av å vente.

La oss ta frem den magiske glasskula og se. Vurdert å sende en mail og spør?

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
La oss ta frem den magiske glasskula og se. Vurdert å sende en mail og spør?

Har d vettu, har bare ikke kommet så langt :P hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...