Aurora M. Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 (endret) http://www.vg.no/helse/svineinfluensa/arti...hp?artid=582716 Uff.. dette har jeg så smått gått og ventet på. Liker ikke utviklingen dette viruset tar, skjønt det kommer jo ikke som en bombe, for vi har jo visst at mennesker kan smitte dyr med noen virus. Det betyr igjen at dyr kan smitte mennesker. Endret 6. november 2009 av Aurora M.
Gjest Shock Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 Jeg leste det. Heldigvis er det i USA og jeg håper det ikke skjer i Norge.. Da hadde helvette bryti løs.
Aurora M. Skrevet 6. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2009 Det tror jeg dessverre ganske sikkert kommer til å skje. Katten ble jo smittet av eieren som hadde svineinfluensa. Jeg ringte og fortalte det til en venninne av meg som er veterinær, og hun takket for tipset. De har hatt mer "udefinerbar" virussykdom enn normalt på katt i det siste, og hun ville kontakte Mattilsynet for å diskutere situasjonen og om mulig finne en måte å teste de på. Men nå er jo ikke mattilsynet her i landet akkurat kjent for å være så raske av seg...
NoAngel Skrevet 10. november 2009 #4 Skrevet 10. november 2009 leste dette for noen dager siden.. helt forferdelig!! lurer på om hunder kan bli smittet snart og. hva gjør man da ? holder katta inne? eller ute?? har de medisiner? er ikke redd for å bli syk selv, men er veldig redd for at dyrene blir syke om de ikke kan redde dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå