Gå til innhold

Er Beyonce oppskrytt ?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vel selv blir jeg ikke så tent av artister som ikke lager musikken sin selv, jeg liker ikke gimmicken. Når jeg hører sangen komme fra den som har lagd den selv, uansett om han kanskje ikke har så stor sceneprestasjon, får jeg mye mer ut av det og kan føle utstrålingen til den som har lagd musikken selv.

Endret av pace
Skrevet (endret)

Jeg synes hun er pen og former er fint. Mest av alt synes jeg sistnevnte er flott med tanke på den påvirkningen dette evt vil ha på barn og unge :)

Er på en annen side møkk lei av stemmen, så slik sett er hun forsåvidt oppskrytt...

Endret av Anaconda
Skrevet

Jeg synes hun er pen, og jeg synes det er pent med kvinner som har former. Likevel synes jeg hun er litt oppskrytt, men det synes jeg om nesten alle kjendiser. :)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Syns ikkje hun er noe fin og ho har heller ikkje fin kropp. Stygg er ho/den ikkje, men heller ikkje fin. Oppskrytt, ja det er eg enig med.

Sign.

Gjest Gjest_Susanne_*
Skrevet

Synes hun er blitt ganske slank i det siste jeg.. ikke at hun noen gang var tjukk, men hun hadde mer lår og rumpe før vil jeg påstå.. nå er hun slank, men med flotte former.

I de nyeste musikkvideoene ser hun jo smashing ut :)

Skrevet

Jeg vil si at jeg synes hele henne er kjempe overskrytt. Hun har kjempe fine former og er et flott forbilde og hun er ikke en av slanke, damene! I perioder kan hun være en jojo vekter, noe som overhode ikke er sunt. Og hun er så tynn som hun kan være uten å se sykelig ut, men fremdeles ikke verdens beste forbilde. I dont like her.

Skrevet

Musikkmessig synes jeg faktisk at hun er verken bra eller dårlig, musikken og stemmen synes jeg ikke er interessant, har helt andre favoritter.

Kroppen hennes er jo helt grei, sunn og fin kropp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...