Gå til innhold

Er Beyonce oppskrytt ?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Om Beyonce er oppskrytt? Det du spør om er om utseendet hennes er oppskrytt, ikke om hun i seg selv er oppskrytt. Litt misvisende tittel. Beyonce er først og fremst en artist, og som artist er hun ikke oppskrytt.

Det jeg å satt å tenkte på.

Jeg digger Beyonce. Hun er faktisk talenfull, OG hun ser bra ut! På en naturlig måte! Hun er kanskje større enn mange andre kjendiser, og godt er det! Smashing hot!;)

Skrevet

Ha ha! Så det skal liksom være negativt å være formfull over baken og lårene... Da vet dere lite om hva menn flest vil ha. ;)

Gjest Purple Haze
Skrevet (endret)

Beyonce er en vakker og dyktig dame. Flott kropp, syns jeg.

Og man må huske på at kvinner av afrikansk opprinnelse ofte har mer rumpe og lår enn hvite fra naturens side. Og at det er et ideal hos både kvinner og menn av afrikansk opprinnelse at kvinner har en del rumpe og lår.

Endret av Purple Haze
Skrevet
Ha ha! Så det skal liksom være negativt å være formfull over baken og lårene... Da vet dere lite om hva menn flest vil ha. ;)

Så stor rumpe og små pupper er sexy?

Skrevet
Så stor rumpe og små pupper er sexy?

Det kommer an på. Hvis du sikter til Beyoncé, så har hun ikke små bryster, men medium.

• Liker 1
Skrevet
Og man må huske på at kvinner av afrikansk opprinnelse ofte har mer rumpe og lår enn hvite fra naturens side. Og at det er et ideal hos både kvinner og menn av afrikansk opprinnelse at kvinner har en del rumpe og lår.

Jeg er en hvit kvinne med eksotisk fyldig rumpe, og glad er jeg for det. Sjelden miks!

Skrevet

Ehhh...Menn vil vell ha store pupper. Flatbrystet med stor rumpe og store lår tror jeg neppe er drømmekroppen.

Ellers tror jeg helt ærlig drømmekroppen er store pupper, og en slank kropp ellers, og med slank mener jeg tynn.

Skrevet
Ehhh...Menn vil vell ha store pupper. Flatbrystet med stor rumpe og store lår tror jeg neppe er drømmekroppen.

Ellers tror jeg helt ærlig drømmekroppen er store pupper, og en slank kropp ellers, og med slank mener jeg tynn.

Beyoncé er ikke flatbrystet, selv om det virker som enkelte har lyst å tro det. :)

Pamela Anderson har store bryster, tynn kropp og flat rumpe, som du beskriver. Selv når man ser Pamela for seg i sine glansdager (i 20-årene), synes jeg ikke dette er idealkroppen. Beyoncés kropp er mye flottere.

Skrevet

Jeg tviler på at alle menn har en unison oppfatning av hva som er drømmekroppen. Noen synes kanskje Pamela har drømmekroppen, mens andre mener Beyonce har det.

Skrevet
Jeg tviler på at alle menn har en unison oppfatning av hva som er drømmekroppen. Noen synes kanskje Pamela har drømmekroppen, mens andre mener Beyonce har det.

Men poenget er at de som liker Beyoncé har best smak! :nigo:

Skrevet

Beyonce er ikke flatbrystet. Og for mange menn er det rumpa som er den mest sexy kroppsdelen, ikke puppene. Og da skal rumpa vanligvis være rund, stor eller liten, men rund. Mange puppemenn foretrekker at pupper er B-cup eller mindre også.

Heldigvis er smaken forskjellig.

Skrevet

Syns hun er fin jeg.

Så henne på konsert og husker jeg syns hun så større ut da, enn på bilder, men fortsatt fin. Syns det er flott at folk med en litt "større størrelse" blir kroppsidealer. Ikke at hun er så stor i grunn, og jeg er mye mindre, men allikevel. Bedre med et slikt ideal enn Beckham. Hun er og mye finere enn Beckham.

Gjest velkommen
Skrevet

Som mann må jeg si at hun har en flott kropp. Sammen med andre som Jennifer Lopez og Shakira.

Mange liker rompe og lår. Pupper også viktig men dem behøver ikke nødvendigvis være store.

Skrevet
Men problemstillingen er om hun oppskrytt (visuelt), og det er nok veldig riktig. Hvorfor pressen og mange andre bruker henne som en slags referanse kan man jo forundre seg over.

Er det ikke det ene, så er det det andre

Hva er galt i å bruke henne som referanse? Syns hun, fordi hun ikke er pinne-tynn er en god referanse. Bedre enn f.eks Lindsay Lohan og alle de andre som går rundt som pipestilker.

Skrevet

Hun er - som Marilyn Monroe også var - HOT. Har dere tynnhetsfikserte damer problemer med det, så helt greit. Men vi andre kommer ikke til å synes hun er mindre flott for det.

Skrevet

Det som er flott med Beyonces kropp er at den er med på å skape et mangfold også fra det "miljøet." Noen er spikertynne, andre formfulle. Det er like galt å si at de tynne stjernene er stygge som å si at Beyonce er det fordi hun er "feit (særlig...)."

Men, jeg synes litt synd på de stjernene som piner seg ned i vekt bare fordi noen forteller dem at de skal det. Vi har jo blitt vant med å se at de berømte er så tynne, og ifølge enkelte i denne tråden så er det riktig å steile så snart det kommer fram en som ikke er det. Derfor er det fint at noen tør å være sexy selv med mer på kroppen.

Skrevet

Har nå alltid sett på henne som tynn, jeg. Ikke som en fyrstikk, men hun er da tynn hun?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...