Gå til innhold

Er Beyonce oppskrytt ?

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Mari_*
Skrevet

Leser fra tid til annen, «skulle ønske jeg hadde kropp som Beyonce», «alle kan ikke ha kropp som Beyonce» osv. Det er ei søt dame, men nei jeg ville ikke ha kroppen hennes, jeg synes hun er oppskrytt. Om det er manageren hennes eller om det er pressen, som greier å opprettholde imaget vet jeg ikke, men jeg er ikke imponert.

SE PÅ SIDE 12 :

Fra Dagbaldet (MTV) awards

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bootylicious<3

Men som kvinne og de idealene vi må se opp til, så nei. Men måtte jeg velge mellom Victoria Beckham og Beyonce, helt klart Beyonce.

Nesten ingen er ei så pen som de fremståes i media.

Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Syns ikkje hun er noe fin og ho har heller ikkje fin kropp. Stygg er ho/den ikkje, men heller ikkje fin. Oppskrytt, ja det er eg enig med.

Skrevet

Syns hun er veldig fin, jeg. Og jeg setter pris på å se at til og med stjerner har cellulitter og ikke Barbi-glatt hud.

Skrevet

Syns hun er ganske "big mama", så nei takk, ville ikke hatt kroppen, men ansiktet er vakkert.

Skrevet

Litt for mye rumpe og lår, men hun er en vakker dame uten tvil.

Skrevet

Herregud, om dere mener Beyonce er småfeit (big mama? Store lår??) så det tydelig at vi lever i et sykt samfunn. Hun har en helt normal kvinnekropp! Hjelpe meg... Du snakker meg om forkvaklet syn på hva som er en normal, sunn kropp.

Gjest Gjest_Gabriella_*
Skrevet
Herregud, om dere mener Beyonce er småfeit (big mama? Store lår??) så det tydelig at vi lever i et sykt samfunn. Hun har en helt normal kvinnekropp! Hjelpe meg... Du snakker meg om forkvaklet syn på hva som er en normal, sunn kropp.

Helt enig med deg ... grøsser når jeg leser sånt. Håper for all del at de som mente dette ikke har døtre og overfører sitt forkvaklede syn på dem.

Jeg synes hun er nydelig både kropp og ansikt ..

Gjest GjestNina
Skrevet

Jeg syns også Beyonce er for stor. Ville ikke hatt hennes kropp.

Skrevet

Beyonce har ein flott kropp. Flotte formar! Fjeset har eg ikkje tenkt så nøye over, men ein kan ikkje kalle ho stygg...

Skrevet

Synes hun er en av de aller peneste kjendisene vi har, kroppen er til å dø for. Vis man synes Beyonce er feit har man misforstått.

Skrevet

Syns heller ikke at hun er verken stygg eller feit.

Men jeg personlig ville ikke byttet min kropp mot hennes.

Gjest Gjest_blablabla_*
Skrevet

Om Beyonce er oppskrytt? Det du spør om er om utseendet hennes er oppskrytt, ikke om hun i seg selv er oppskrytt. Litt misvisende tittel. Beyonce er først og fremst en artist, og som artist er hun ikke oppskrytt.

Skrevet

Synes hun har litt stor rompe og lår. Det trenger ikke å bety så mye om man også har store pupper. Men hun har egentlig ganske små pupper i forhold til kroppen ellers. Mener ikke å være overfladisk, må bare si at hun overhode ikke har noen drømme kropp, siden det er det som er tema. At hun stjeler showet på MTV awards i følge Dagbladet, tvile jeg på.

Gjest No wonder woman
Skrevet
Leser fra tid til annen, «skulle ønske jeg hadde kropp som Beyonce», «alle kan ikke ha kropp som Beyonce» osv. Det er ei søt dame, men nei jeg ville ikke ha kroppen hennes, jeg synes hun er oppskrytt. Om det er manageren hennes eller om det er pressen, som greier å opprettholde imaget vet jeg ikke, men jeg er ikke imponert.

SE PÅ SIDE 12 :

Fra Dagbaldet (MTV) awards

Tyspisk. Jenter må absolutt kommentere og kritiserer andre jenter. Hun er nå sånn hun er. Noen liker henne, andre ikke. Sånn er det bare.

Skrevet
Tyspisk. Jenter må absolutt kommentere og kritiserer andre jenter. Hun er nå sånn hun er. Noen liker henne, andre ikke. Sånn er det bare.

Men problemstillingen er om hun oppskrytt (visuelt), og det er nok veldig riktig. Hvorfor pressen og mange andre bruker henne som en slags referanse kan man jo forundre seg over.

Gjest No wonder woman
Skrevet (endret)
Men problemstillingen er om hun oppskrytt (visuelt), og det er nok veldig riktig. Hvorfor pressen og mange andre bruker henne som en slags referanse kan man jo forundre seg over.

I mine øyne er hun kjempeflott og det har nok også pressen sett. Det er vel derfor de bruker henne som referanse?

Endret av No wonder woman
Skrevet

Jeg vil nok tro det er noe helt annet å være til stede i salen der og se showet, i motsetning til å se et bilde. Ikke alle tar seg like godt ut på bilder som i virkeligheten. Hvis de mener hun stjal showet er det nok en grunn til det.

Om man liker Beyonces kropp eller ikke, en ting skal hun ha. Hun har ikke bukket under for slankepresset som mange kjendiser nok opplever. Det er nok av kjendiser som har slanket seg anorektisk tynne. Og nei, jeg er ikke misunnelig når jeg sier det. Tynne damer kan også være fine, men jeg synes ikke det er pent når for mye av beina stikker ut.

Beyonce er formfull, men hun har den riktige fasongen likevel.

Skrevet

Blir sjokkert over at man kan ha så ulik oppfatning. Jeg synes Beyoncé har en spesielt bra kropp. Jeg synes det er fint med formfull rumpe og lår. Hun har også vakkert ansikt. Er det noen jeg ville byttet med, er det Beyoncé. Og Jennifer Lopez.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...