Gjest Generelt utforskende24 Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Det ble for kort tid siden slutt med dama, og har i ettertid vært uhyre kåt. Men det som tenner meg er å ha sex med modne kvinner! Det jeg lurer på er om noen har tips til hvordan jeg kan komme i kontakt med kvinner som kunne være interessert i sex med yngre menn? Om det finnes nettsteder, utesteder, ett eller annet.. Og til dere kvinner, tror dere "modne kvinner" kunne tenke seg noen hete netter med en ung mann på 24?
grafenberg Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 (endret) du kan sjekke ut den her. tror ikke det er så mange medlemmer enda. Men det er en veldig seriøs side hvor moderatorene sjekker alle kontakt annonser før de blir vist Jeg har vært medlem der en god stund og har hatt mer enn bare napp for å si det sånn. Good luck! Endret 6. november 2009 av grafenberg
Gjest MikeWaters Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 Det ble for kort tid siden slutt med dama, og har i ettertid vært uhyre kåt. Men det som tenner meg er å ha sex med modne kvinner! Det jeg lurer på er om noen har tips til hvordan jeg kan komme i kontakt med kvinner som kunne være interessert i sex med yngre menn? Om det finnes nettsteder, utesteder, ett eller annet.. Og til dere kvinner, tror dere "modne kvinner" kunne tenke seg noen hete netter med en ung mann på 24? Ellers er det jo mange modne kvinner på Cupido.no, men det går 5 mann på en kvinne så lykke til!
Suzy Skrevet 6. november 2009 #4 Skrevet 6. november 2009 Egentlig bare et nysgjerrig spørsmål - hva anser du som en moden kvinne? 30? 40? 50? Mer?
Suzy Skrevet 6. november 2009 #6 Skrevet 6. november 2009 40-55 er perfekt. Ok, takk for svar. Var bare nysgjerrig. Lykke til i jakten
Gjest womenwomen Skrevet 6. november 2009 #9 Skrevet 6. november 2009 40-55 er perfekt. Ha ha ha - Ja der ser dere alle KG lesere . Man er ikke for gammel for t.o.m 20 åringer når man er 30 ... Faktisk syns han jeg er for ung ...he he Og han er 24 år : ) Blir virkelig i supergodt humør av å lese TS sitt innlegg : ) SMILE Nå trenger jeg ikke grue meg til å bli 40 - 45 ...har sexappeal da også likevell og kan få meg noe ungt & sprekt om jeg vil ...he he Ja det er hærlig å være dame , gitt : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå