Gjest Donna Skrevet 19. august 2003 #1 Skrevet 19. august 2003 Grrrrrrrrrrrrrrrr! nå lå det en bokpakke fra Dams bokklubber i postkassen min - og jeg har da virkelig avbestilt ALLE !!!!! fatter ikke dette. Jeg har igrunnen ikke råd til å beholde den - men kan noen finne ut hvilken bok det er så jeg slipper å åpne?? Den kom altså i dag - og må være en måneds bok - men vet ikke hvilken måned. Så om noen har fått den samme - så vær snill å si hvilken bok det er .. ser ut som det står "forandring" inni på fremsiden når jeg kikker etter ...
Grooo Skrevet 19. august 2003 #2 Skrevet 19. august 2003 Men det er jo bare å åpne pakken da, så ser du jo hva det er! Vanskeligere er det jo ikke... Du får returnert den uansett, er jo angrefrist på slikt. Koster deg 50 kr i porto. Er du sleip nok klarer du kanskje å overtale dem på telefonen til å la deg få returnere gratis... Ellers er det jo bare å logge inn på http://www.dammbokklubb.no for å finne ut hvilken bok det er, og for å avbestille neste bok. Det er postnummeret ditt som er passord.
Gjest Donna Skrevet 20. august 2003 #3 Skrevet 20. august 2003 fatter ikke at ikke boken er avbestillt jeg ! jeg har jo avbestil hver gang jeg har fått sånn reklameblad..........hm .... Så jeg må betale 50 kr for å sende tilbake ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå