Full_Storm Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 (endret) For noen år tilbake fant jeg en oppskrift på en kyllingsalat av Grete Roede.Jeg husker ikke alt som skal være i den.Eller hvor mye av vær ingridiens.Og lurer på om noen andre vet hvilken jeg mener... Det skal iværtfall være kylling i den :gjeiper: ,kinakål,eple,honningmelon..tror også apelsin..Som dressing var det youghurt naturell med kari i... Noen som vet? Endret 6. november 2009 av Full_Storm
Chanel.No5 Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 Denne? Pasta og kyllingsalat 1 porsjon 50 g grillet kylling 1 skive ananas 1/4 paprika 1 vårløk 100 g ruccola 75 g kokt pasta Bruk pastarester eller kok pasta. Rens kyllingen fri for bein og skinn og skjær den opp i biter. Skjær paprika og ananas i skiver og vårløk i ringer. Skyll ruccola og bland den sammen med grønnsakene. Tilsett kyllingbiter og pasta til slutt. Googlet det for deg..
Full_Storm Skrevet 7. november 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2009 Tusen takk for oppskriften.Selv om det ikke er den,så ser den god ut *Noterer* Noen fler?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå