Gå til innhold

Backdrop/bakgrunn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg sitte på nettet og tittet på bilder av backdrops til å ha på veggen bak oss i bryllupet - syns det blir utrooolig kjedelig med bare en vanlig panel vegg.

Noen som har gode ideer? Syns de jeg har funnet har vært litt for overdådig og veeeldig american fairy wedding .. :ler:

Må være noe som er enkelt å sette sammen og ikke trenger å monteres på vegg, tror ikke de vi skal leie lokale hos er så særlig glad hvis vi spikrer eller skrur noe i veggene :nei::ler:

Skrevet

Backdrop var en god ide. Men det blir kanskje litt vanskelig om dere ikke kan henge noe i taket eller på veggen. Et pent tøystykke evt med lysslynge i kan jo være flott.

Skrevet

Har vurdert et litt gjennomsiktig stoff med lysslynge bak..

Noen andre med gode ideer?

Skrevet

Hva med et stor lerrett hvor dere kan ha hva som helst i form av video/bilde fra projector?

Skrevet
Hva med et stor lerrett hvor dere kan ha hva som helst i form av video/bilde fra projector?

Tror ikke det lar seg gjøre. Det er ikke prosjektor på lokalet og hvis det vises film bak oss på langbordet, vil ikke vi være i veien da? :fnise:

Er det ingen som HAR giftet seg som kan fortelle hva de gjorde?

Skrevet

I et bryllup jeg var i var det noen lange "gardiner" i hvitt stoff (antagelig tynn bomull) som hang bak. Mulig det var noe som hørte til lokalet, i hvert fall opphengene. Det var i hvert fall pent, og ettersom det var et lokale med høyt under taket og murvegger dempet det antagelig akustikken og gjorde det litt mer intimt. Hvis du må improvisere opphengene blir det jo straks litt mer komplisert, jeg ville i hvert fall spurt om det fantes noen typer festeanordninger eller om du kunne skru inn NOE i veggen, også tenke på det derfra...

Skrevet

Jeg har nå bedt om et nytt møte hvor vi skal ha festen. Skal ta noen mål og se litt nærmere på ting. Da skal jeg spørre om å få henge opp ting på vegg evt fra taket..

:lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...