Gå til innhold

Urban Decay

Nyxe

Anbefalte innlegg

Lurte på om noen visste hvor jeg får Urban Decay varer som eyeliner, primer, øyenskygger osv. så billig som mulig ?

Takk for alle svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bestilte en primer fra ebay for ca. en uke siden, fikk den i går. Tror ikke de selger dem i Norge? ikke som jeg har sett iallefall :) Lønner seg å finne en god selger på ebay med lave priser :) har spart utrolig mye på å bestille sminke gjennom ebay :) *hekta* :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bestilte en primer fra ebay for ca. en uke siden, fikk den i går. Tror ikke de selger dem i Norge? ikke som jeg har sett iallefall :) Lønner seg å finne en god selger på ebay med lave priser :) har spart utrolig mye på å bestille sminke gjennom ebay :) *hekta* :D :D

Har faktisk spurt i butikker og ennten så aner de ikke hva det er og går og sjekker for sikkerhets skyld og "later som" at det er en selvfølge og dumt at akkurat hun ikke klarte finne det(kan jo være dette stemmer ? har bare ikke virket sånn), eller så sier dem at de ikke har det:)

Ebay er fantastisk ! Kjøper helst limited edition makeup/klær der siden min erfaring er at ebay selgere kan være litt dyre av og til. Liker å kunne sjekke alle muligheter først. Takk for svar !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christabelle
Har du bestilt fra denne siden noen gang Christabelle, eller noen andre?

Veldig interessang side forresten.

Nei, men jeg har hørt av andre at den er trygg. Jeg har imidlertid sendt en bestilling i kveld, så jeg kan godt oppdatere her når jeg har fått varene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en mac-sminkebørste på Allcosmeticswholesale en gang. Fikk varene ganske kjapt, og sparte mye penger i forhold til parfymeri i Norge.

Angående urban decay og ebay, så kan man jo bestille ministørrelser første gangen (f.eks. øyeprimeren) så får man testet ut til en billigere penge.

Endret av Jade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte en mac-sminkebørste på Allcosmeticswholesale en gang. Fikk varene ganske kjapt, og sparte mye penger i forhold til parfymeri i Norge.

Angående urban decay og ebay, så kan man jo bestille ministørrelser første gangen (f.eks. øyeprimeren) så får man testet ut til en billigere penge.

Har hatt produktene før, men var da kjøpt i utlandet :)

Ser allcosmeticswholesale er billigere enn MAC butikken i Bergen, selv inkludert shipping/handling i prisen !

Tusen takk for siden, godt å høre den var trygg også !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei strykebrett ;)

Jeg har bare prøvd eyeshadowprimeren, og den er kjempebra!

Takk for tipset, jeg skal hvertfall bestille settet med en gang!

(stakkars kredittkortet... :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere ertaringer med produktene? Lurer på om de er bra, har liitt lyst å bestille den boksen her..

har testet primer potion og eyelineren, begge er kjempegode! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...