Gjest healing Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 Skal på alternativmessen på lillestrøm.. og skal prøve healing. Er det noen som kan anbefale en for meg? Her er en liste over noen av de som skal dit: Academy of Metaphysics Anne-Elisabeth Lien Balansrutan Bianca Tjore Borak Lovian Naturterapi Dyveke Winge Elvilja fra Nord Energifokus Energimedisin AS Healing Gjølstad Ibis-hm v/Monica Tronds ILIANA Jan-Erik Hanssen Jolana Krystallhealing: B8-02 Naomi Sol Nina C. Torp Nordic Healing association: B1-05 Rainbow Reiki Reconnection Healing Relax Healing Solskiver The Paradigm Academy Theta Healing Norge Toril Skaret Ung og åndelig Velvære-almanakken 2010 - healing i vår tid Vokalmedisin As Wenches terapi Willy Hansen World of Travels
Gjest -bekjent Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 Relax Healing kjenner jeg fra et langvarig arbeidsforhold som absolutt ikke er alternativt eller i den bransjen i det hele tatt. Nøktern kar som driver med mye og som jeg har hatt mange og lange diskusjoner med. Jeg tror han har noe å fare med. Lenge siden jeg har sett ham, kanskje jeg tar meg en tur. Hils fra Line om du tar turen, stand B2-65.
Gjest -bekjent Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 Relax Healing kjenner jeg fra et langvarig arbeidsforhold som absolutt ikke er alternativt eller i den bransjen i det hele tatt. Nøktern kar som driver med mye og som jeg har hatt mange og lange diskusjoner med. Jeg tror han har noe å fare med. Lenge siden jeg har sett ham, kanskje jeg tar meg en tur. Hils fra Line om du tar turen, stand B2-65. Meg igjen. Og med nøktern mener jeg at han ikke er full av store ord og store fakter, men fremstår som liketil og fornuftig og ser ofte disse raritetene med stor humor. Jordnær fremtoning, enda så paradoksalt det kan høres ut. Og dermed også mer troverdig i mitt hode.
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2009 #4 Skrevet 9. november 2009 Jeg og min kjæreste tok oss en tur dit, og lot oss lesest i tarot. Det var utrolig merkverdig hvordan hun beskrev oss så bra, og det uten noe betenkningstid. Men det som forundret oss var at hun så meg veldig klart. Hun sa jeg var klarsynt mellomannet. I lignende situasjoner så har jeg blitt beskrevet utrolig bra, og de leser meg som rett fra en bok. Jeg sier ikke noe om meg selv! Jeg vet jeg har mye godhet og kjærlighet i meg og får masse glede i å glede andre mennesker. Kan det være dette de ser ? Håper noen som har greie på dette kan svare..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå