Gjest Gjest_gjesten_* Skrevet 6. november 2009 #1 Del Skrevet 6. november 2009 Har siden i høst av truffet en jente diverse ganger ute på byen / fylla, og et par ganger edru. Hun har blitt med meg hjem noen ganger, og vi har vel vært litt intime sammen, uten å ha ordentlig sex. Vi har hvertfall kysset heftig offentlig, og det er flere som av den grunn vet om oss. Hun forteller meg at hun liker meg såå godt og hun virker tydeligvis forelsket i meg. Jeg kan ikke si det samme tilbake, for meg er dette en ren flørt, og jeg vil se hvordan det går etterhvert. Jeg håper på å få følelser for hun etterhvert, men det tar sin tid. vi møtes for sjelden. Her sist skjedde det noe dumt. Jeg har prøvd å få til et møte med hun edru i det siste, men hun svarte meg ikke før rett før jeg dro på en fest. Det var greit nok for meg å ta hun med på festen og utad så var vi to et par på den festen og foran folk. Jeg ble veldig full og stakk fra et utested uten å si ha det til jenta noe hun i følge hun selv tok ille opp og begynte å rote med en annen fyr,. Hun var også ganske full, men unnskyldte seg voldsomt ovenfor meg nå i ettertid og fortalte alt selv. Det setter jeg pris på. Men skal jeg tro på at de ikke hadde sex ? Er det sannsynlig ? Dette var en kompis av en person jeg har en god tone med på disse festene. Han svarer ikke når jeg spør om de hadde sex. Er det råttent gjort av han og de andre festdeltakerne som er klar over at vi to hadde noe, å ikke forsøke å stoppe dem ? En av jentene der ringte meg på hjemveien og jeg forsøkte å avklare situasjonen med hu ang. meg og hun jenta. Men tydeligvis har hun driti i det. Er dette dårlig av hu ? Er dette nå en jente jeg bare skal drite i ? Eller kan jeg takke meg selv også ? Håper på noen vettuge svar her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 6. november 2009 #2 Del Skrevet 6. november 2009 Du må finne ut av om du skal tro på det eller ikkje sjøl. Vanskelig å vite for oss om ho pleier lyve eller sånt. Ho valgte tross alt si ifra sjøl da.. Hvorfor skulle det være råttent av noen der å ikkje stoppe de? De er vel voksne mennesker som kan ta egne avgjørelser, og dere hadde bare noe på gang men dere var ikkje sammen. Mao, hun er ikkje bundet til deg og du skal være glad hun sa ifra om det overhodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2009 #3 Del Skrevet 6. november 2009 Du må finne ut av om du skal tro på det eller ikkje sjøl. Vanskelig å vite for oss om ho pleier lyve eller sånt. Ho valgte tross alt si ifra sjøl da.. Hvorfor skulle det være råttent av noen der å ikkje stoppe de? De er vel voksne mennesker som kan ta egne avgjørelser, og dere hadde bare noe på gang men dere var ikkje sammen. Mao, hun er ikkje bundet til deg og du skal være glad hun sa ifra om det overhodet. hu har fortalt meg at hu tidligere har drevet å playa litt, men at den tiden nå er forbi... men det virker som om hun liker meg..nesten ubehagelig mer enn jeg liker hu...allikevel er jeg mye mer ærlig og redelig på å holde seg til en av gangen råttent kanskje ikke, men hadde vel ikke gjort noe om de hadde sagt fra at dette er feil, når hun er full og såret..men de var vel fulle de også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2009 #4 Del Skrevet 6. november 2009 hele denne greia gjør meg forvirra fordi jeg selv ikke er helt sikker på hva jeg vil. har bare latt det flyte med hun, men tenker det kanskje er en slags reaksjon fra henne nå og tester meg på hvordan jeg reagerer følelsesmessig hvis hun driver med andre ? allikevel ganske kjipt gjort da synes jeg. tråkker vel over en viss grense. er det umoralskt av meg å ikke bryte båndet med hu nå, bare la det flyte videre som før. for jeg føler ikke veldig mye for hun på den riktige forelskelsesmessige måten, bare at jeg blir litt sjalu når hun roter med en andre, men mest er det pga stoltheten min at jeg blir sur over dette tror jeg.. det er jo alltid kjekt å ha en dame å drive med også, så er det mange av dere som driver med damer uten å ha noen følelser ? da blir man jo mindre såret over ting også...men det er kanskje feil ovenfor den andre ? hva bør jeg gjøre ? og er det ikke litt rart at kompisen til han som rotet med henne blir sur på meg fordi jeg konfronterer han med at han burde stoppet det ? han nekter også å svare på om de hadde sex. jeg blir veldig mistenkelig ovenfor den jenta, at jeg faktisk mister mine moralske skrupler slik at jeg nesten har lyst til å drive dette "forholdet" enda litt lenger....bedre enn å være helt singel ikkesant ?? eller var det VELDIG upassende av meg å konfrontere han om det som skjedde mellom de to, at han har rett til å bli sur ?? for meg var det nødvendig å se om han ville gi meg mer info, men var ikke mye mer jeg fikk av han... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2009 #5 Del Skrevet 6. november 2009 Har siden i høst av truffet en jente diverse ganger ute på byen / fylla, og et par ganger edru. Hun har blitt med meg hjem noen ganger, og vi har vel vært litt intime sammen, uten å ha ordentlig sex. Vi har hvertfall kysset heftig offentlig, og det er flere som av den grunn vet om oss. Hun forteller meg at hun liker meg såå godt og hun virker tydeligvis forelsket i meg. Jeg kan ikke si det samme tilbake, for meg er dette en ren flørt, og jeg vil se hvordan det går etterhvert. Jeg håper på å få følelser for hun etterhvert, men det tar sin tid. vi møtes for sjelden. Her sist skjedde det noe dumt. Jeg har prøvd å få til et møte med hun edru i det siste, men hun svarte meg ikke før rett før jeg dro på en fest. Det var greit nok for meg å ta hun med på festen og utad så var vi to et par på den festen og foran folk. Jeg ble veldig full og stakk fra et utested uten å si ha det til jenta noe hun i følge hun selv tok ille opp og begynte å rote med en annen fyr,. Hun var også ganske full, men unnskyldte seg voldsomt ovenfor meg nå i ettertid og fortalte alt selv. Det setter jeg pris på. Men skal jeg tro på at de ikke hadde sex ? Er det sannsynlig ? Dette var en kompis av en person jeg har en god tone med på disse festene. Han svarer ikke når jeg spør om de hadde sex. Er det råttent gjort av han og de andre festdeltakerne som er klar over at vi to hadde noe, å ikke forsøke å stoppe dem ? En av jentene der ringte meg på hjemveien og jeg forsøkte å avklare situasjonen med hu ang. meg og hun jenta. Men tydeligvis har hun driti i det. Er dette dårlig av hu ? Er dette nå en jente jeg bare skal drite i ? Eller kan jeg takke meg selv også ? Håper på noen vettuge svar her. Du stakk fra henne. Hun følte seg ditchet og du synes det er rart at hun rotet med en anne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2009 #6 Del Skrevet 6. november 2009 Du stakk fra henne. Hun følte seg ditchet og du synes det er rart at hun rotet med en anne? Ja ? Selvom man føler seg såret, trenger man ikke gjøre sånne dårlige handlinger. Jeg forsøkte jo også som sagt i min sterkt berusede tilstand å avklare det med hun andre jenta som ringte meg for henne..Men jeg kan forstå at hun gjorde det hvis hun prøvde å få frem en reaksjon i meg, og det har hun jo klart. Bare at hun snakker sant å ikke hadde sex med han da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 6. november 2009 #7 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Om dere (moderatorer) mener at mine innlegg skal modereres så SLETT INNLEGGET FOR SVARTE!!! Jeg har ingen interesse av å stå til ansvar for ord som ikke er 100% mine egne! Endret 6. november 2009 av brutal_mann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2009 #8 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Du bare flørter med henne og blir fornærmet og usikker når hun velger å kline med andre? Enten forplikter du deg, eller så lar du henne gjøre hva faen hun vil. du kan kalle det dating da... hvis jeg forplikter meg ovenfor hu så føler jeg meg falsk, og forholdet vil gå i stå før det har begynt ! bedre å ta det som det kommer, bli kjent, se åssen det utvikler seg. skal det ha noen hensikt å fortsette kan jeg vel ikke akseptere slikt...men tilgi det kan jeg kanskje gjøre m mindre jeg finner ut at hun også hadde sex med denne fyren... hennes ærlighet er et godt kort for henne..men skal jeg tro på hun eller ikke? noe sier meg at hun faktisk snakker sant, og vi kan fortsette i samme spor som før. sakte men sikkert går dette. håper bare ikke det går for sakte over for lang tid... Sitat endret. Skya (mod) Endret 6. november 2009 av Skya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2009 #9 Del Skrevet 6. november 2009 Du sier du er falsk om du forplikter deg ovenfor henne, men du vil at hun skal forplikte seg ovenfor deg når du ditcher henne på byen og kun ser på henne som en flørt? Hun har ingen forpliktelser ovenfor deg. Hun tenkte at når du gikk så brått så betydde dette at du ikke var interessert så hun fant seg en annen. Du kan ikke få i pose og sekk. Du kan ikke fotvente at hun skal sitte pent med ølen sin når du stikker fra henne. Du ditcha henne, hun fant seg en annen. Du dreit på draget rett og slett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2009 #10 Del Skrevet 6. november 2009 Siden det er en del her som mener at det er jeg som har dritet meg ut, er det da likevel rart at hun har så dårlig samvittighet og ber meg om å ikke gi henne opp ? kan det da tenkes at samvittigheten hennes er dårlig, fordi hun ikke forteller meg hele sannheten ? eller bare at hun er forelsket i meg ? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 6. november 2009 #11 Del Skrevet 6. november 2009 Samvittigheten er der fordi hun er kvinne. Dvs, det er jo det hun forteller deg. Hvordan kan du vite at hun faktisk har dårlig samvittighet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2009 #12 Del Skrevet 6. november 2009 jo men hun forteller meg at hun har det fordi hun er interessert i å holde på meg av en grunn..og da er det jo greit inntil videre ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2009 #13 Del Skrevet 6. november 2009 jeg kan jo uanset ikke bevise at hun har gjort mer enn hun sier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2009 #14 Del Skrevet 6. november 2009 det hun sier virker også troverdig. og med min holdning til denne relasjonen ser jeg ingen grunn til å ikke prøve litt til.. tror ingen kommer til å bli så veldig såret egentlig. hun har jo allerede begynt å beskytte seg mot å bli såret ved å rote med andre når hun blir såret, sier hun. det endte med at jeg ble ditchet, men det var jo min egen feil kanskje også ? derfor ser dette ikke så mørkt ut.. kanskje denne tråden bare kan synke til bunns ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 6. november 2009 #15 Del Skrevet 6. november 2009 Et siste råd er å heller bruke tid på henne enn å sitte her å spekulere. det kommer det nemlig ikke noe utav Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2009 #16 Del Skrevet 6. november 2009 godt sagt hehe har hvertfall overanalysert dette nå tror egentlig jeg selv best vet hva som er best for meg, men setter pris på at det kom en del innspill fikk bekreftet og sett ting litt nytt :-) men blir vel mye tenkning på hva som skjer fremover nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå