manngjest Skrevet 6. november 2009 #1 Skrevet 6. november 2009 (endret) slettet innlegg da jeg føler jeg har fått de svar jeg trenger. takk Endret 20. november 2009 av manngjest
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2009 #2 Skrevet 6. november 2009 Det er ikke så mye det at jeg er lei meg, for jeg syntes alt går greit. Det er bare det at jeg har mistet all logikk når det kommer til damer. Jeg har aldri hatt problemer med damer før, jeg vil faktisk si at jeg har vært ganske heldig når det kommer til damer men her bare kjønner jeg ingenting. Akkurat med denne damen tror jeg at du bare har vært uheldig. Hun har jo holdt deg og sansynligvis flere andre på gress i flere år. Skriv henne på listen over bekjente og behandle henne deretter. Hun vet jo ikke selv hva hun vil, og hvem hun vil gjøre det med.
Suzy Skrevet 6. november 2009 #3 Skrevet 6. november 2009 Vet du denne damen høres ut som en manipulerende skrulle som rett og slett liker å "yank your chain". Kutt henne helt ut og la være å la henne slippe innpå deg igjen, og spør hun hvorfor så kan du jo ganske enkelt si at du vet hva du føler og når hun tydeligvis ikke vet det, så orker du ikke utsette deg for tullet hennes. Du klarer deg jo fint uten henne, så fortsett med det
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2009 #4 Skrevet 6. november 2009 Luremus og dramaqueen. Du kommer bare til å bli såret hvis du involverer deg med henne.
Gjest Gjest_Synne_* Skrevet 6. november 2009 #5 Skrevet 6. november 2009 At du gidder. Glem henne. Slike jenter er ingenting å samle på. Prøver hun å oppnå kontakt igjen foreslår jeg at du bare overser henne. Et forhold til en slik jente er dømt til kun å gi deg problemer.
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2009 #6 Skrevet 6. november 2009 Hun virker rimelig spesiell!!! Kutt henne helt ut for alltid. La henne være en bekjent. Synes i grunn litt synd på kjæresten din som må holde ut med alt dette, du går vel mest sannsynlig bak hennes rygg, stakkars!
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2009 #7 Skrevet 6. november 2009 Luremus og dramaqueen. Du kommer bare til å bli såret hvis du involverer deg med henne. Yes. Jeg leste ikke alt men det tok meg ikke lang tid inn i historien før jeg tenkte at dette er en dramaqueen, varm og kald om hverandre og blir snurt fordi du ikke rent impulsivt kan droppe å gå på jobb for å finne på noe med henne?! Umodent og egoistisk. Ikke rart du ikke skjønner noe, hennes oppførsel er jo helt inkonsekvent. Hold deg unna og lykke til!
JollyJolly Skrevet 6. november 2009 #8 Skrevet 6. november 2009 Enig med de som har svart over her. Hun sliter med seg selv, det er ingenting du kan gjøre for å endre adferden hennes eller for å forstå henne. Hun kommer alltid til å ville ha det hun ikke kan få og omvendt. Og hun er forelsket i seg selv og dramaet hun får istand, hun ønsker å ha et komplisert liv. Dette er enormt slitsomt å forholde seg til. Noen damer er sånn men ikke alle ... Lykke til
Ella_Grey Skrevet 6. november 2009 #9 Skrevet 6. november 2009 Er også enig med de andre. Ikke gidd å ha kontakt med henne. Hun vet ikke selv hva hun vil, hun liker bare dramaet. Tror hun er mer opptatt av det å få noe enn det å ha noe . Det å faktisk ha noe blir kjedelig i lengden for henne. Det er vanskelig å skjønne sånne mennesker. Heldigvis er ikke alle sånn.
Kiyo Skrevet 6. november 2009 #10 Skrevet 6. november 2009 Manipulerende dramaqueen uten tvil. Ta en titt på en episode av "Days of our lifes" eller noe i den dur. Du har nemlig vært med i en såpeopera, hvor hun er produsenten Hun vil nok ikke forandre seg, da slike mennesker har et behov for dramatikk, gjerne den typen hvor de befinner seg i "offer rollen". Løp for livet mens du ennå kan, er mitt råd!
Elisabeth82 Skrevet 6. november 2009 #11 Skrevet 6. november 2009 (endret) Ho kan umulig være helt god. Ikke noe å satse på ihvertfall. Ville bedt henne oppsøke noen profesjonelle ho kunne snakke med for å jobbe om problemene sine. Etter det du skrev må ho ha en del... Ikke noen en vil begynne et forhold med ihvertfall.. Eller? Endret 6. november 2009 av Elisabeth82
Gjest kvirre Skrevet 6. november 2009 #12 Skrevet 6. november 2009 det første som slo meg er at hun er oppmerksomhetssyk. dramaqueen og manipulerende: ja og ja. bare vit at dersom du blir sammen med henne så blir det minst like slitsomt, bare med enda flere krangler..... kjeder meg ihjel av sånne folk, er så utrolig forutsigbart, men jeg skjønner jo at du har falt halveis i fellen....
Lenestol Skrevet 6. november 2009 #13 Skrevet 6. november 2009 ....hun høres ikke helt stabil ut, spør du meg.:-s Enkelt og greit kan jeg si at dersom hun hadde vært interessert i deg som kjæreste, så hadde hun nok sagt det for å lenge siden. Dette har tydligvis foregått over ganske lang tid, og by now burde hun ha bestemt seg for om hun liker deg som kjæreste eller som venn. ....tror bare hun er ute etter noen som kan gi henne bekreftelse når hun har det litt "sjit" med seg selv. Dama trenger tydeligvis å bli litt mer voksen og kjent med seg selv. Ikke gidd å være trøstegutt, for jeg tror ikke du får noe igjen for det her. Husk at du fortjener det beste. La miss Drama ligge igjen og jobbe med seg selv, så går du ut og treffer nye folk!
Gjest Gjest_lurer_* Skrevet 6. november 2009 #14 Skrevet 6. november 2009 Dette har jo ikke noe med "damer" generelt å gjøre, dette er en enkelt person du har møtt som er klin kokos. Å forsøke å forstå en slik forvirra personlighet er bortkastet energi...selv om det utvilsomt er synd på henne.
Gjest Ylva Virvla Skrevet 6. november 2009 #15 Skrevet 6. november 2009 Høres ut som om hun elsker oppmerksomheten hun får fra deg. Oppmerksomhetssyk. Ellers er mitt hovedinntrykk at dere virker veldig unge, og kanskje litt umodne, begge to.
Gjest liss86 Skrevet 6. november 2009 #16 Skrevet 6. november 2009 Schizo er det som faller inn i hodet på meg. For å si det sånn det er ikke deg det er henne! Tror du skal holde deg laaaaaaaaaaaangt unna, for ditt eget beste. Good luck
manngjest Skrevet 6. november 2009 Forfatter #17 Skrevet 6. november 2009 takk for innlegg føler jeg må forklare litt. Det er ikke slik at jeg ikke vet om "luremus" ( som noen så smakfullt puttet det ). Jeg som alle andre vet at det finnes damer som lufter på stellet for å få noe dem vil ha, og for å være helt ærlig så har jeg ikke noe imot damer av den grunn, thats life vi menn har nok våres irriterende greier også . Så jeg VET at dette forekommer og har selvfølgelig tenkt på dette. Men i min erfaring er slike damer av den typen at de ytnytter at man er etter dem, Vel i mitt tilfelle har det ikke vært helt slik, Hun vet at jeg liker henne men jeg har aldri " pushet " henne for å si det slik. Har aldri hengt etter bena henne heller . Det er på en måte hun som trekker meg til selv om jeg er litt motvillig og så etter en stund behynner hun å fortelle hva hun føler bare for så og helt ombestemme seg og gjerne bli sint et par dager/uker etterpå. Når det gjelder det at hun aldri har sagt at hun vil ha meg som kjæreste så stemmer ikke det heller. Hun har sagt det ( uoppfordret ) men så i samme setning så blir hun helt "space" og det er akkurat som hun der og da bare blokker helt ut og deretter later som om det aldri har blitt sagt. Alderen min er i midten av 20 årene for den som lurte
Gjest Gjest Skrevet 6. november 2009 #18 Skrevet 6. november 2009 Du har fått klare råd her men det lyder mer som du er interessert i å forsvare deg/henne enn å følge dem. Det blir ditt problem.
manngjest Skrevet 6. november 2009 Forfatter #19 Skrevet 6. november 2009 Du har fått klare råd her men det lyder mer som du er interessert i å forsvare deg/henne enn å følge dem. Det blir ditt problem. hehe neida, det bare virket som om folk ikke trodde jeg visste hva "luremus" var tro meg jeg har allerde fulgt rådene og har kuttet henne helt
Clucky Skrevet 6. november 2009 #20 Skrevet 6. november 2009 Slike må kuttes helt og fullt ut. Var kjæreste med en mannlig versjon av henne i halvannet år, og frem til jeg traff den neste typen min var han oppmerksomhetssyk samtidig som han plutselig ble sur og fraværende.. Så kom han tilbake og sa akkurat det jeg ville høre, for på kvelden å si noe nedsettende og stygt om meg (enda jeg gjorde mitt beste for å holde tritt, å "play it cool"). Da dro han på byen eller til ei annen dame han hadde rett ved der jeg bodde. Eneste måten å komme seg ut av sånt er å slutte "cold turkey". Jeg flytta 6 timer unna til den nye kjæresten min, men fordi jeg fremdeles hadde kontakt med han på msn og tlf, fikk han fremeles inn ting om at han ville se meg igjen, være venner, at han elska meg, men skjønte jeg hadde type, at det var best at han ikke hadde kontakt med meg mer, at han elska meg... Alt var om hverandre og forvirrende.. Syntes mest av alt synd på dama di (som jeg gjør i ettertid med typen min). Det er dårlig gjort å gå bak ryggen på dem for sånne folk. Sikkert en del på viddene innimellom dette, men du skjønner vel poenget
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå