Gå til innhold

Hvilken sjokolade er mest erotisk/sexy?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_touch
Skrevet

Hei!

Jeg kom til å lure på hvilken sjokolade som er mest erotisk, sexy og opphissende :P

Hva synes folk her?

I følge Nidar så er Bocca den mest sexy sjokoladen, men personlig så synes jeg Troika er ganske sexy (selv om det ikke er yndeligssjokoladen min).

F.eks. en sånn pose "Nidars Favoritter Troika" foretrekker jeg når det kommer til kosegodt sammen med jenter. :)

Hva ville dere helst spist sammen med kjæresten/det annet kjønn f.eks. før sex eller noe lignende? Trenger ikke kun være sjokolade, kake og kjeks fungerer også ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei!

Jeg kom til å lure på hvilken sjokolade som er mest erotisk, sexy og opphissende :P

Hva synes folk her?

I følge Nidar så er Bocca den mest sexy sjokoladen, men personlig så synes jeg Troika er ganske sexy (selv om det ikke er yndeligssjokoladen min).

F.eks. en sånn pose "Nidars Favoritter Troika" foretrekker jeg når det kommer til kosegodt sammen med jenter. :)

Hva ville dere helst spist sammen med kjæresten/det annet kjønn f.eks. før sex eller noe lignende? Trenger ikke kun være sjokolade, kake og kjeks fungerer også ;)

jeg tenkte troika før jeg hadde lest innlegget :)

Skrevet
jeg tenkte troika før jeg hadde lest innlegget :)

På grunn av den litt seksuelle reklamen de hadde for noen år siden? hehe

Skrevet

For å si det sånn, så er ikke Stratos den mest sexy sjokoladen.

Skrevet

Troika. Og ja, mye pga. den sensuelle raklamen for noen år siden. Jeg er latterlig lettpåvirkelig når det kommer til reklame.

Skrevet

Her i alta ar vi en sjokoladeprodusent som heter northern delights, de lager djevelsk god sjokolade som heter havkyss, nydelig og litt salt. Sexy som få.

Skrevet

Litt "finere" sjokoladebiter som kjøpes i egne sjokoladebutikker, og som pakkes inn i fine poser!

Skrevet

Troika er like spennende som kamferdrops.

Chilisjokolade :lur:

Skrevet
På grunn av den litt seksuelle reklamen de hadde for noen år siden? hehe

nei kunne ha vært det, men er faktisk på grunn av den røde fargen på papiret og geleen, jeg spiser delene altid hver for seg...

Rødt skal vistnok vekke sensualitet og puls.

Skrevet

Jeg hadde så lyst til å svare melkesjokolade eller stratos når jeg leste overskriften! :fnise:

Men smeltet sjokolade må vel være den mest erotiske.. Ellers så blir det troika for min del også... Rett og slett pga den er litt grisete å spise (jeg spiser også delene hver for seg...) blir litt slikking på fingrene å sånn...

Gjest PatheticGirl43
Skrevet

Hva med sjokoladefondue? Ikke prøvd det, men det må jo være sexy!

Skrevet

Sjokoladefondue er sinnsykt digg :lur:

Gjest Gjest_touch
Skrevet

Åå, Northern Delights var et godt forslag!

Det fikk meg til å tenke på et sted som heter Sjokoladeslottet. De har en nettside, og det ser ut som de selger litt halv-erotisk/romantisk sjokolade ;D

Husker også den Troika-reklamen, men har aldri prøvd å spise en Troika "lag-for-lag"? Hmm, dette må jeg prøve. Eksperimentere litt ;)

Skrevet

Tror egentlig ikke at jeg tenker på noen spesiell sjokolade men mer at den må være mørk, kanskje med mocca og kaffe, myk og med en form som ikke har hard og spiss! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...