Gå til innhold

Bilder-Bergen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har tenkt å ta noen utebilder mellom vielsen og festen på egen hånd.

Er det noen som har gode forslag til pene steder å få tatt disse bildene i Bergen når det regner???

Vi har alternativer i pent vær, som vi framdeles håper på å få selvfølgelig. 12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann icon_smile.gif

Botanisk hage egner seg utmerket når det regner, der er det åpne svalganger som gir god ly, fine omgivelser.

12

Gjest Lottemor
Skrevet

hei CecilieB...

Hva med i lysthuset på alvøen gård?!

Der syntes jeg det er pent da icon_smile.gif

Eller i det lyst huset rett over gaten for festplassen icon_smile.gif

Damsgår hoved går tror jeg at har et pent lysthus også icon_smile.gif

Disse stedene er jo flotte uansett icon_biggrin.gif

håper noen av de steden kan være aktuelle icon_smile.gif

lykketil

klem fra 12

Skrevet

Vi hadde faktisk sett oss ut botanisk hage i fint vær vi, men har ikke vært der oppe siden jeg var liten, så jeg husker ikke noe svalganger.

Hva tror dere folk sier om et brudepar tropper opp i Musikkpaviljongen da? Er ikke det litt flaut? Men ellers et godt forslag. Jeg vil ha det i sentrum pga. av tiden og avstandene.12

Gjest Lottemor
Skrevet

Har sett en del brudepar i musikkpavelijongen er ikke noen som reagerer noe serlig på det.

Det er vel bare posetive reaksoner fra folk rundt icon_smile.gif

Nei tror ikke du vill føle det flaut,du vill jo ha blitt vannt til all oppmerksomheten etter sermonien icon_smile.gif

klem12

Gjest Anonymous
Skrevet

Bare husk at svalgangen i Botanisk hage er GUL, så hvis du ikke synes det passer med denne bakgrunnsfargen, velg sort-hvitt eller et annet sted...Fotografen Petter Solheim tar bilder her, du kan sikkert se noen av dem på nettet hvis du gjør et enkelt søk. Kay Berg gjør det samme, men sist jeg sjekket hadde ikke han noen hjemmeside. Bare husk å bruke en som er litt proff, det blir fort mye skygger på slike steder for hvis det regner må man jo bruke en del blits. Vi brukt bilder herfra, og vi kan tydelig se siluettene våre på veggen bak, og vi brukte en proff fotograf som er vant til å ta bilder der. M.a.o. ikke lett...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...