kamela Skrevet 6. november 2009 #1 Del Skrevet 6. november 2009 Har hatt juledagbok de siste årene, og i år blir intet unntak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 6. november 2009 #2 Del Skrevet 6. november 2009 FØRST!!! Men du må fikse linken din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 6. november 2009 Forfatter #3 Del Skrevet 6. november 2009 Vælkømmin te gards! Har fikset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 6. november 2009 Forfatter #4 Del Skrevet 6. november 2009 Forslag til kalendergaver til store og små: Hårstrikker lommespeil neglfil ansiktsmaske fotbad reiseutgaver av: shampo balsam hårspray barberskum aftershave deodorant bodylotion dusjsåpe fotkrem make-up fjerner Julehefter egentbrent jule-cd dvd Julebrus juleøl julenissesjokolade julemarsipan julesjokolade pepperkakeboks julemarsipan til egenproduksjon av figurer juleservietter julelys fakkelboks klistremerker til og fra lapper pakketape Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 7. november 2009 #5 Del Skrevet 7. november 2009 En god nr 2 faktisk! *huke opp på mine innlegg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 7. november 2009 Forfatter #6 Del Skrevet 7. november 2009 Skal du lage adventskalendere i år også, Loevinna? Jeg har kjøpt inn litt småtteri til kalendere i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loevinna Skrevet 7. november 2009 #7 Del Skrevet 7. november 2009 Skal du lage adventskalendere i år også, Loevinna? Jeg har kjøpt inn litt småtteri til kalendere i dag det blir 2,5 kalender å lage i år Det blir til søsteren min, en venninne av meg, og så skal mamma få en [fra meg og søsteren min sammen). Jeg har nok ikke kommet så veldig godt i gang enda, og begynner igrunnen å å litt dårlig tid.. men planene er der, og lønningen kommer i november også - så det ordner seg nok til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 8. november 2009 Forfatter #8 Del Skrevet 8. november 2009 det blir 2,5 kalender å lage i år Det blir til søsteren min, en venninne av meg, og så skal mamma få en [fra meg og søsteren min sammen). Jeg har nok ikke kommet så veldig godt i gang enda, og begynner igrunnen å å litt dårlig tid.. men planene er der, og lønningen kommer i november også - så det ordner seg nok til slutt Kalender er koselig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. november 2009 #9 Del Skrevet 8. november 2009 Hah! Jeg fant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 8. november 2009 #10 Del Skrevet 8. november 2009 Nå er det på tide at jeg blir i såpass form at jeg kan få handlet flere kalendergaver. Har kjøpt noen, men husker ikke hva det var.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 10. november 2009 Forfatter #11 Del Skrevet 10. november 2009 Nå er det på tide at jeg blir i såpass form at jeg kan få handlet flere kalendergaver. Har kjøpt noen, men husker ikke hva det var.. Du får si fra det er noe du trenger fra Tigerstaden, så kan jeg fikse det for deg. Ikke glem at du skal få det småtteriet jeg allerede har kjøpt Må se om jeg finner noe på Ikea hvis jeg skal dit i dag, kunne ihverfall trenge noen reflekser til meg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunshine Skrevet 10. november 2009 #12 Del Skrevet 10. november 2009 Juledagbok faktisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 11. november 2009 Forfatter #13 Del Skrevet 11. november 2009 Hadde det før Klanens tid, og fikk lyst til å prøve igjen! Har akkurat hatt vareopptelling på kalenderpakker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 16. november 2009 Forfatter #14 Del Skrevet 16. november 2009 Første kalender mangler ikke mye nå Håper min voksne datter liker det i år også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 25. november 2009 Forfatter #15 Del Skrevet 25. november 2009 Pleier også å ha en mågjøreførjul-liste, så jeg kan vel begynne: Oppe: Vaske ventilator Vaske stekeovn Ise av fryser Vaske/ise av kjøleskap Vaske underskap på kjøkkenet Vaske vinduer Hente opp julegardiner Vaske lister/karmer Vaske soverom Olje benkeplate ? Vaske kjøkkenskap utvendig (innvendig tok jeg for et par uker siden) Vaske trapp og gelender Vaske lamper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 25. november 2009 Forfatter #16 Del Skrevet 25. november 2009 Alle pakkene til podens kalender er forresten innkjøpt, og mesteparten er også pakket inn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 27. november 2009 Forfatter #17 Del Skrevet 27. november 2009 Første eske med adventsting er tatt inn - håper innholdet stemmer med det som står utenpå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #18 Del Skrevet 1. desember 2009 I går var jeg på julegaveshopping Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 7. desember 2009 Forfatter #19 Del Skrevet 7. desember 2009 (endret) Må vel begynne å fylle på med mer som skal gjøres nå: Vaske ventilator Vaske stekeovn Ise av fryser Vaske/ise av kjøleskap Vaske underskap på kjøkkenet Vaske vinduer Hente opp julegardiner Vaske lister/karmer stue Vaske soverom Vaske kjøkkenskap utvendig Karmer og lister spisestue, trapp og gang Tørke støv av lamper og bilder Yttergang Pynte i trapp Endret 7. desember 2009 av kamela Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 7. desember 2009 #20 Del Skrevet 7. desember 2009 Så flink du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå