Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest BFF????
Skrevet

Fist of all, jeg er ikke den sjalu typen altså...

venninna mi og jeg,vi er bestevenner for alltid.trodde jeg da helt til de siste 2 månedene!!!!

Jeg er 26 og hun er 29.hun skal gifte seg i mai til neste år og har bedt meg være forlover men jeg begynner å tvile altså.for hver gang jeg spør om vi skal finne på no,da er hun med bestemora si!HVER GANG og hun kan ikke komme og møte meg.og når hun en skjelden gang ikke er med hun,da kan hun ikke møte meg fordi hun skal bake kransekake eller gulrotkake eller det som verre er.....til BESTEMOR ja.....jeg blir så forbanna!Og hu spurte liksom meg om jeg ville være forlovern hennes,men begynner å tvile no veldi,for jeg tror hun heller vil ha sin bestemor som forlover,så mye som de henger sammen.nei vet dere,vi finner faktisk på noe en time i uka kanskje,og alt hun prater om da er bestemor,hu enser ikke at jeg har f.eks kjøpt nye plagg eller sminket meg litt annerledes eller tatt på meg golukta....men hu snakker om bestemoras parfyme og strikketøy og støttestrømper hele tiden!!!!

sorry viss det ble litt uoversiktelig altså,men jeg blir helt ødelagt og føler denne bestemora tar over vennskapet vårt,som om hu har en skjult agenda med å splitte meg og venninda mi.det var ikke sånn før.

Hva bør jeg gjøre da???????

oppgitt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, dette må jo være tull.

Skrevet

OMG asså, nå er du bare så dumpa til fordel for bestemora hennes, fordi hun er bare så kul og du er bare en liten jente som ikke kan noen ting.

Skrevet

Du kødder nå, ikke sant? :skratte:

Det er da ikke mulig å være sjalu på bestemora til venninna di! Kanskje den gamle damen er syk? Eller ensom? Eller kanskje venninna di har innsett at hun ikke kommer til å ha henne til evig tid, og vil tilbringe masse tid sammen henne av den grunn.

Dersom du faktisk mener dette har jeg to tre ting å si:

1. Skjerp deg! :kjefte:

2. Trekk deg som forlover, for du er jammen ingen bestevenn!

3. Er du sytten?

Skrevet
OMG asså, nå er du bare så dumpa til fordel for bestemora hennes, fordi hun er bare så kul og du er bare en liten jente som ikke kan noen ting.

Som om jeg skulle sagt det sjøl lizm, at du ikke fatter det TS? Her er det bare å anse slaget som tapt og komme seg videre med æren i behold.

:lete:

Skrevet

Skjønner godt at hun heller vil være med bestemora når du oppfører deg sånn...!

Skrevet

Hihi, tulletråd. Ingen på 26 som skriver sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...